Loading

2011-09-10

Beta Channel Update for Chromebooks

Original Publisher: Google Chrome Releases
Publish Time and Date: 9/6/2011 - 05:07 PM
Original Author: Orit Mazor, Google Chrome
کانال بتا برای کروم بوکهای Acer AC700 ،Samsung Series 5 و Cr-48 به نگارش 14.0.835.157 ارتقاء یافت (پلتفرم نگارش 811.89). این ارتقاء بطرف کننده تعدادی از مشکلات مربوط به امنیت و پایداری سیستم عمال کروم می شود.

Visualizing circuit boards with SketchUp and the PCB Converter

Original Publisher: Google SketchUp blog
Publish Time and Date: 9/18/2011 - 08:35 AM
Original Author: Chris Dizon, SketchUp Sales
به تازگی شرکت RS Components پلاگ-این جدیدی برای نرم افزار SketchUp منتشر کرده است. این پلاگ-این که PCB Converter نام دارد، فایلهای IDF را از بیشتر نرم افزار های طراحی مدار دو بعدی، به فرمت COLLADA که قابل نمایش و ویرایش در کروم است، تبدیل می کند.


انتقال فایل های IDF به SketchUp با PBC Convertor Plug-in. عکس از sketchupdate.blogspot.com

New on the Menu: Google Voice for Google Takeout

Publish Time and Date: 9/6/2011 - 11:15 AM
Original Author: Brian Fitzpatrick, The Data Liberation Front
امکان دریافت تاریخچه مکالمات و پیغام های موجود در صندوق صوتی به مجموعه Google Takeout اضافه شد. به این ترتیب از این پس پیام های صوتی به صورت MP3، پیام های کوتاه به صورت HTML وشماره تلفن ها بصورت VCard قابل دانلود هستند.


Stable Channel Update

Original Publisher: Google Chrome Releases
Publish Time and Date: 9/3/2011 - 10:23 AM
Original Author: Anthony Laforge, Google Chrome
کانال پایدار مرورگر کروم برای تمام توزیع ها به نگارش 13.0.782.220 ارتقاء یافت. این به روز رسانی بر مشکلات اخیر گواهینامه های دیجیتال شرکت DigiNotar تمرکز دارد. بنا به اعلام گوگل، با این به روز رسانی گواهی نامه های دیجیتال SSL صادر شده توسط DigiNotar فاقد اعتبار می گردند. همچنین گوگل از کلیه کاربران خواسته است هرگونه مشکل را سریعا به new.crbug.com اطلاع دهند.
برای آگاهی بیشتر در این زمینه، به مطالب منتشر شده در وبلاگ امنیتی گوگل و موزیلا مراجعه نمایید.

A fall spring-clean

Original Publisher: Official Google blog
Publish Time and Date: 9/2/2011 - 12:45 PM
Original Author: Alan Eustace, Senior Vice President
گوگل اعلام کرده است در طی ماه های آتی تعدادی از سرویس های خود را برای همیشه غیر فعال کرده و بعضی دیگر را در محصولات جدیدش ترکیب خواهد کرد.  محصولاتی که شامل این تحول می شوند، عبارتند از: Aardvark ،Desktop ،Fast Flip ،Google Maps API for Flash ،Google Pack ،Google Web Security ،Image Labeler، Notebook ،Sidewiki و Subscribed Links.
گوگل این تغییر را سبب تمرکز بیشتر بر روی محصولات مهمتر و ساده تر شدن کار برای کاربران دانسته است. در پایان  نویسنده مقاله، آلن اوستنس، یادآوری کرده است "گوگل هرگز از امتحان کردن چیزهای بزرگ  و مهم هراسی نداشته است و این رویه تغییر هم نخواهد کرد و گوگل  ماننده گذشته بر روی فناوری های جدید با توانایی های بالقوه همچنان ریسک خواهد کرد. فقط هدف گیری دقیق تر بر روی اهداف جدید به گوگل کمک خواهد کرد تا محصولی بتولید کند که بهترین تجربه کاری را به کاربران منتقل کند."

Google APIs Client Library for .NET (Beta)

Original Publisher: Google Code blog
Publish Time and Date: 9/2/2011 - --:-- --
Original Author: Yaniv Inbar and Matthias Linder, Client APIs Team
گروه Google Code نسخه بتای کتابخانه کاربران جهت رابط برنامه نویسی نرم افزاری گوگل برای دات نت را منتشر کرد. این بسته شامل کتابخانه های اختصاصی سرویس ها و نمونه هایی برای رابط برنامه نویسی نرم افزاری گوگل است که بر اساس زیرساخت های نسل جدید  کتابخانه کاربران ساخته شده. گروه Google Code اعلام کرده است که از به قدر کافی از پایداری و امکانات این کتابخانه رضایت دارد تا از برنامه نویسان دعوت کرده کند که برنامه نویسی برای برنامه های جدی را آغاز کنند. این نسخه از Microsoft .NET نگارش 3.5 و 4 و Mono نگارش 2.6.7 و بالاتر پشتیانی می کند. بعلاوه Google Code در نظر دارد در آینده پشتیبانی از Windows Phone 7 و همینطور Silverlight را هم به آن اضافه کند.
در پایان گروه Google Code از کاربران دعوت کرده است بازخورد استفاده از این کتابخانه جدید و همچنین نظراتشان درباره راهکارهای ساده سازی و تسهیل کار با آن را به گوگل منعکس کنند.

A visit from Taylor Swift

Original Publisher: YouTube blog
Publish Time and Date: 9/1/2011 - --:-- --
Original Author: Kevin Allocca, YouTube Trends Manager
تیلور سویفیت در برنامه گفتگوی یوتوب به پرطرفداراترین سوالاتی که علاقمندانش به کانال او بر روی YouTube فرستاده بودند، پاسخ داد.

New 45° imagery available for 24 cities

Original Publisher: Google LatLong blog
Publish Time and Date: 9/18/2011 - 01:30 PM
Original Author: Bernd Steinert, Geo Data Specialist
سرویس Google Maps عکس های °45 را در برخی مناطق به روز کرد. این به روز رسانی شامل بخش های از ایالات متحده، اسپانیا می شود.

Dev Channel Updates for Chromebooks

Original Publisher: Google Chrome Releases
Publish Time and Date: 9/1/2011 - 03:26 PM
Original Author: Josafat Garcia, Google Chrome
کانال توسعه برای کروم بوکهای Acer AC700 ،Samsung Series 5 و Cr-48 به نگارش 15.0.867.0 (پلتفرم نگارش 972.0) ارتقاء پیدا کرد. در این به روز رسانی چندین مشکل امنیتی رفع شده است. علاوه بر آن صفحه New Tab به روز شده و مشکلات File Manager نیز برطرف شده است.

Beta Channel Update for Chromebooks

Original Publisher: Google Chrome Releases
Publish Time and Date: 9/1/2011 - 02:04 PM
Original Author: Orit Mazor, Google Chrome
کانال بتا برای کروم بوکهای Acer AC700 ،Samsung Series 5 و Cr-48 به نگارش 14 ارتقاء پیدا کرد (نگارش 14.0.835.125، نگارش پلتفرم 811.77). این به روز رسانی علاوه بر برطرف کردن دسته ای از باگ ها و مشکلات امنیتی، پلاگ-این Netflix را به نسخه 1.1.15 و Pepper Flash را به نسخه 10.3.200.106 ارتقاء داده و Accelerated Compositing و مرور نرم (Smooth Scrolling) را فعال می کند.


2011-09-08

Beta Channel Update

Original Publisher: Google Chrome Releases
Publish Time and Date: 9/18/2011 - 12:20 PM
Original Author: Jason Kersey, Google Chrome
کانال بتا برای مرورگر کروم برای سومین بار در یک هفته به روز شد و به نگارش 14.0.835.126 ارتقاء یافت. این به روز رسانی شامل تمام توزیع های مرورگر کروم (ویندوز، لینوکس، مک  و Chrome Frame) می شود. این انتشار در کنار برطرف کرده دسته از باگ ها،  Accelerated 2D Canvas را برای ویندوز غیر فعال می کند.
برای مشاهده لیست کاملی از این تغییرات به SVN revision log مراجعه کنید.

Tips & Tricks: Using the new Subtotal function in Google spreadsheets

Original Publisher: Google Docs blog
Publish Time and Date: 9/1/2011 - --:-- --
Original Author: Lai Kwan Wong, Software Engineer
تابع جمع جز (Subtotal Function) نیز به جمع توابع مورد استفاده Google Docs اضافه شد. این تابع امکان جمع بندی داده های فیلتر نشده از میان داده های فیلتر شده را فراهم می کند. بعلاوه تابع جمع جز امکان تعویض سریع زیر تابع خود را هم فراهم می کند. (عملکرد تابع جمع جز به صورت (SUBTOTAL(function_code, range_1, range_2, ... range_30 است که در آن زیر تابع function_code می تواند مقادیری بین 1 تا 11 را برای لحاظ داده های مخفی و 101 تا 111 را برای عدم لحاظ داده های مخفی دریافت کند. هرکدام از این مقادیر یک کد هستند و یک عمل ریاضی ویژه را انجام می دهند. به عنوان مثال 1 و 101 عمل میانگین گیری و 9 و 109عمل جمع را انجام می دهند.)
برای درک بهتر تابع جمع جز به مطلب اصلی که پیوند آن در ذیل عنوان Original Publisher قرار دارد مراجعه نمایید.

Using Google Earth to hunt for treasure

Original Publisher: Google LatLong blog
Publish Time and Date: 9/1/2011 - 09:00 AM
Original Author: Phil Verney, Program Manager, Google Earth and Google Maps
سرویس Google Earth با همکاری انتشارات Carlton اقدام به انتشار کتابی به نام The Great Global Treasure Hunt کرده است. بر اساس آنچه در وبلاگ رسمی Google Earth آمده، این کتاب در واقع یک نقشه گنج است و معماهای آن توسط Dedopulos طراحی شده است. کاربران می توانند جواب این معماها را که نام یک مکان خاص بر روی Google Earth است به The Great Global Treasure Hunt ارسال کرده و شانس خود را برای بردن جازه 50 هزار دلاری امتحان کنند.

جستجوی گنج اینبار نه در جزیره گنج، بلکه در Google Earth. عکس از google-latlong.blogspot.com

Choose the questions for the GOP candidates in the FOX News/Google Debate

Original Publisher: Official Google blog , YouTube blog
Publish Time and Date: 9/1/2011 - 07:29 AM
Original Author: Steve Grove, Head of YouTube News and Politics
گوگل در نظر دارد در همکاری با FOX News ، کاانالی را در YouTube برای پوشش مناظره روز 22 سپتامبر جمهوریخواهان در شهر اورلاندو ایالت کالیفرنیا راه اندازی کند. در همین راستا گوگل از علاقمندان دعوت کرده است تا  سوالات خود را از طریق ویدئو و یا بصورت متنی به youtube.com/foxnews ارسال کنند. بنا بر اعلام گوگل سوالات و نظرات کاربران با موقعیت جفرافیایی و اطلاعات دیگر ترکیب خواهد شد تا بحث را غنی ت کرده و آن را هدایت کند. کاربران می توانند به سوالات دیگر رای دهند و درنهایت برترین سوالات مستقیما از کاندیداها پرسیده خواهند شد.
این مناظره راس ساعت 9 عصر روز پنجشنبه، 22 سپتامبر به وقت سواحل شرقی به طور همزمان و زنده از FOX News و کانال youtube.com/foxnews پخش خواهد شد.

Renting movies in Canada, eh? Check out YouTube.ca/movies

Original Publisher: YouTube blog
Publish Time and Date: 9/1/2011 - --:-- --
Original Author: The YouTube Canada Team
گوگل برای کاربران کانادایی YouTube سرویس کرایه فیلم به راه انداخته است. از طریق این سرویس کاربران کانادایی می توانند به مجموعه عظیمی از فیلم های هالیودی، فلیم های Canuck classics (فلیم هایی که تنها در کانادا موجودند) و فیلم های Blockbuster دسترسی داشته باشند. علاوه بر اینها، مجموعه عظیمی از پشت صحنه ها، مصاحبه با بازیگران و ... هم در دسترس خواهد بود. برای دسترسی به این سرویس کاربران می توانند به نشانی youtube.ca/movies مراجعه کنند.

سیستم کرایه فیلم از youtube.ca/movies

Google DevFest Tour - save the date

Original Publisher: Google Code blog
Publish Time and Date: 8/31/2011 - --:-- --
Original Author: Christine Songco Lau, Developer Relations
گوگل اعلام کرده است به منظور تعامل بیشتر با توسعه دهندگان و دریافت نظرات و پیشنهادات آنان، دور جدیدی از تورهای خود، موسوم به تور فستیوال توسعه دهندگان گوگل (Google DevFest Tour) را آغاز خواهد کرد. جزئیات مربوط به زمان و مکان هرکدام از این تور ها در وبسیات 2011 DevFest site قابل مشاهده است.
گوگل به علت کمبود جا، به علاقمندان به شرکت در این تورها اکیدا توصیه می کند تا هرچه سریع تر نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

عکس از googlecode.blogspot.com

Register now for Google Developer Day Czech Republic

Original Publisher: Google Code blog
Publish Time and Date: 8/31/2011 - --:-- --
Original Author: Monica Tran, Developer Marketing Team
ثبت نام برای روز توسعه دهندگان گوگل در جمهوری چک آغاز شد. علاقمندان می توانند برای ثبت نام به صفحه مربوط به همایش جمهوری چک مراجعه کرده و بر روی دکمه آبی رنگ ثبت نام (Register Now) کلیک کنند. همچنین برای دریافت آخرین اخبار و به روز رسانی ها در این زمینه Developer Day Agenda در دسترس است.

Beta Channel Update

Original Publisher: Google Chrome Releases
Publish Time and Date: 8/31/2011 - 05:05 PM
Original Author: Jason Kersey, Google Chrome
کانال بتا برای مرورگر کروم برای تمام نگارش ها به نسخه 14.0.835.124  ارتقاء یافت. این ارتقاء تعدادی از باگ ها و ناپایداری ها را برطرف می کند.
برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این به روز رسانی به SVN revision log مراجعه نمایید.


A new Objective-C library for a new generation of APIs

Original Publisher: Google Code blog
Publish Time and Date: 8/31/2011 - --:-- --
Original Author: Greg Robbins and Tom Van Lenten, Software Engineers
گوگل از کتابخانه Objective-C جدیدی برای توسعه دهندگان Coca (رابط برنامه نویسی شی گرای سیستم عامل های Mac OsX) رونمایی کرد. این کتابخانه از رابط های برنامه نویسی نرم افزاری جدید JSON گوگل، مانند Tasks ،Latitude ،Books ،URL Shortener و تعدادی دیگر پشتیبانی می کند. این کتابخانه برای استفاده بهینه از پردازنده و حافظه بهینه شده که آن را چهت اپلیکیشن های iOS بسیار مناسب می گرداند.
برای استفاده از این کتابخانه می توانید به Google APIs Client Library for Objective-C مراجعه کنید و در گروه مربوط به آن عضو شوید.

2011-09-07

Google @ GDC Online Oct. 10th-12th

Original Publisher: Google Code blog
Publish Time and Date: 8/31/2011 - --:-- --
Original Author: Amy Walgenbach, Developer Marketing
گوگل قصد دارد در کنفرانس توسعه دهندگان بازی های کامپیوتری (GDC) نشست روز توسعه دهندگان برگزار کند. این نشست در تاریخ 10 اکتبر و با محوریت اطلاعات فنی پیرامون محصولات و بسترهای گوگل توسط مهندسان و توسعه دهندگان حامی گوگل برگزار می گردد. در روزهای یازدهم و دوازدهم اکتبر نیز گوگل غرفه ای دایر خواهد کرد که در آن نمایندگانی از Chrome Web Store ،Native Client ،WebGL ،App Engine ،Google+ ،In-App Payments ،Google TV و AdSense/AdMob حضور دارند.
برای اطلاعات بیشتر درباره حضور گوگل در کنفرانس توسعه دهندگان بازی های کامپیوتری، جلسات و سخنرانان به Google@GDC2011 مراجعه کنید.

عکس از gdconline.com

2011-09-06

Linking all of your AdWords accounts to Google Analytics

Original Publisher: Google Analytics blog
Publish Time and Date: 8/31/2011 - 11:15 AM
Original Author: Gavin Doolan, Google Analytics Team
به دنبال آخرین به روز رسانی گوگل در سرویس Google Analytics، از این پس کاربران این سرویس می توانند چند حساب مختلف AdWords را به آن متصل نمایند. این امکان در گذشته تنها برای یک حساب در دسترس بود. در وبلاگ گوگل شرح مختصری از نحوه متصل کردن چند حساب مختلف AdWords به یک حساب Google Analytics آمده است. برای مشاهده این دستورالعمل به پیوند موجود در بخش Original Publisher مراجعه کنید.

More 3D trees in the western United States

Original Publisher: Google LatLong blog
Publish Time and Date: 8/31/2011 - 10:30 AM
Original Author: Kay Chen, Geo 3D Program Manager
گوگل از اضافه شدن درختان سه بعدی به جزئیات نقشه سه شهر لس آنجلس، دنور و بولدر (Boulder, CO) در سرویس Google Earth خبر داد. برای مشاهده این جزئیات جدید، لازم است زیرلایه Trees در لایه 3D Buildings فعال باشد.

Elysian Park در لس آنجلس. عکس از google-latlong.blogspot.com

Blogger’s fresh new look

Publish Time and Date: 8/31/2011 - --:-- --
Original Author: Chang Kim, Product Manager
در ادامه روند تغییر در نمای وبسایت های وابسته به گوگل، نمای ظاهری Blogger نیز تغییر کرد. نمای جدید Blogger بر طراحی جدید گوگل که بر استفاده از چهار رنگ خاکستری، نارنجی، آبی و سفید استوار است، تکیه دارد. این تغییر فعلا به صورت پیشنهادی است و کاربران در صورت تمایل می توانند آن را فعال کنند.

طراحی جدید نمای Blogger. عکس از buzz.blogger.com

Access Google Docs with FedEx Office Print Online

Original Publisher: Google Docs blog
Publish Time and Date: 8/31/2011 - --:-- --
Original Author: Teresa Wu, Community Manager
گوگل از امکان چاپ اسناد Google Docs از طریق سرویس FedEx Office Print Online خبر داد. کاربران می توانند پس از بارگذاری سند مورد نظر در سایت FedEx Office و انجام تنظیمات مربوط به چاپ آن، نسخه چاپی را با مراجعه به دفاتر فروش FedEx Office و یا از طریق پست در منزل دریافت نمایند.

Using Gmail, Calendar and Docs without an Internet connection

Original Publisher: Gmail blog , Google Chrome blog
Publish Time and Date: 8/31/2011 - 09:00 AM
Original Author: Benoît de Boursetty, Product Manager
گوگل از انتشار اپلیکیشن جدیدی برای مشاهده آفلاین محتوی Gmail خبر داده است. Offline Google Mail در اصل برای تبلت ها طراحی شده و محیط آن به خوبی گویای این حقیقت است. با توجه به اینکه این اپلیکیشن از طریق فروشگاه اینترنتی کروم منتشر شده است، کاربران کروم بوک ها هم می توانند از آن استفاده کنند. با کمک این اپلیکیشن کاربر می تواند پس از قطع ارتباط با اینترنت نیز به مشاهده ایمل ها بپردازد. پشتیبانی آفلاین از دو سرویس Google Calendar و Google Docs نیز به زودی در دسترس خواهد بود.

محیط اپلیکیشن Offline Google Mail. عکس از gmailblog.blogspot.com

Using technology in crisis preparedness

Publish Time and Date: 8/31/2011 - 04:35 AM
Original Author: Nigel Snoad, Crisis Response Product Manager
سه روز پس از عبور توفان ایرنه از روی ایالات متحده، گوگل از راه اندازی وبسایتی جدید برای آمادگی در برابر بحران خبر داد. این سایت دارای محتوایی آموزشی برای آمادگی در برابر بحران است؛ مانند نحوه استفاده از ابزار های مختلف گوگل برای آمادگی در برابر سوانح مختلف و یا راه های مختلف استفاده از فناوری برای نجات افراد گرفتار پس از وقوع سانحه. همچنین گوگل اعلام کرده که در همکاری با آژانس مدیریت بحران فدرال ایالات متحده ، صلیب سرخ آمریکا و شورای تبلیغات ایالات متحده اقدام به راه اندازی وبسیاتی برای آمادگی های عمومی کرده است که راهکارهای استفاده از فناوری برای آمادگی، مقابله و گذار از بحران را آموزش می دهد.

2011-09-04

Beta Channel Update

Original Publisher: Google Chrome Releases
Publish Time and Date: 8/30/2011 - 04:51 PM
Original Author: Jason Kersey, Google Chrome
کانال بتا برای ویندوز، لینوکس، مک و Chrome Frame به نسخه 14.0.835.122 ارتقاء یافت. این به روز رسانی تعدادی از مشکلات ناشی از تعدادی از باگ ها و نسخه به روز شده فلش پلیر را برطرف می کند.
برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این به روز رسانی به SVN revision log مراجعه نمایید.

Introducing two new versions of the Management API

Publish Time and Date: 8/30/2011 - 03:07 PM
Original Author: Jeetendra Soneja and Nick Mihailovski, Google Analytics API Team
واسط کاربری نرم افزاری مدیریت (Management API) سرویس Google Analyitcs به دو نسخه جدید 3.0 و نسخه سازگار با نسخه های قدیمی 2.4 به روز گردید. این به روز رسانی ها واسط کاربری نرم افزاری مدیریت را از پروتکل های داده فعلی گوگل به زیرساخت های جدید واسط کاربری نرم افزاری (موسوم به discovery-based API infrastructure) منتقل می کند که نحوه درخواست داده و تعامل با آن توسط واسط کاربری نرم افزاری را تحت تاثیر قرار می دهد.
این به روز رسانی به معنی پایان کار برای نسخه 2.3 است. بنا به اعلام گوگل این نسخه پس از 2 ماه به صورت خودکار به نسخه 2.4 ارتقاء می یابد. برای مشاهده لیست تغییرات در نسخه های جدید به پیوند های موجود در بخش Original Publisher مراجعه کنید.

This week in Docs: Page numbers in documents and one click to Google Cloud Print

Original Publisher: Google Code blog
Publish Time and Date: 8/30/2011 - --:-- --
Original Author: Chris Graves, Software Engineer Intern
سرویس Google Docs این هفته از رونمایی دو ابزار جدید خبر داد. این ابرازها شامل افزودن قابلیت شماره گذاری برای صفحات و پرینت سریع با کمک سرویس Cloud Print گوگل (one click to Google Cloud Print) است.

سرویس Cloud Print در اندروید. عکس از googledocs.blogspot.com

Imagery Update: Week of August 29th

Original Publisher: Google LatLong blog
Publish Time and Date: 8/30/2011 - 12:00 PM
Original Author: Eric Kolb, Geo Data Strategist
گوگل عکس های ماهواره ای سرویس Google Maps و Google Earth را به روز کرد که شامل عکس هایی با کیفیت بالا از سازه ها و مناظر مختلف می شود. این به روز رسانی در بیش از پنجاه کشور و ناحیه مختلف از جمله مناطقی در ایالات متحده، بریتانیا، قبرس، یونان، سوریه، ایران و ... اعمال شده است.
برای دریافت آخرین اخبار و اطلاعات در مورد به روز رسانی نقشه های گوگل در نواحی مورد نظرتان می توانید از نرم افزار آنلاین Follow Your World استفاده کنید.
 
عکس جدید از برج ایفل در فرانسه. عکس از google-latlong.blogspot.com

Free calls home from Gmail for all U.S. service members

Original Publisher: Gmail blog , Official Google blog
Publish Time and Date: 8/30/2011 - 11:50 AM
Original Author: Ilya Frank, Senior Software Engineer
گوگل اعلام کرده است بمنظور قدردانی و حمایت از سربازان آمریکایی که خارج از مرزهای ایالات متحده بسر می برد، برای آن دسته از سربازانی که ایمیل نظامی تایید شده ای داشته باشند، اماکن استفاده رایگان از سرویس تماس تلفنی گوگل را فراهم می کند. بر این اساس، سربازان تنها کافیست نشانی ایمیل خود را در حساب گوگل خود ثبت کرده و پلاگ-این مخصوص صدا و تصویر گوگل را دانلود کنند. مانند تماس رایگان در داخل ایالات متحده، تماس رایگان به ایالات متحده برای اعضای سرویس حداقل برای بقیه سال 2011 در دسترس خواهد بود. هزینه این سرویس برای کسانی که از داخل ایلات متحده با سربازان تماس بگیرند 20 سنت به ازای هر دقیقه است.

مکالمه صوتی از طریق سرویس Gmail. عکس از gmailblog.blogspot.com

Google Translate for Google+

Original Publisher: Google Translate blog
Publish Time and Date: 8/29/2011 - 04:39 PM
Original Author: Josh Estelle, Senior Software Engineer
گوگل افزونه جدیدی برای کروم منتشر کرده است که با استفاده از سرویس Google Translate، امکان ترجمه محتوی +Google را ممکن می سازد. این افزونه یک دکمه Translate به انتهای هر پست اضافه می کند که با کمک آن می توان متن مورد نظر را ترجمه کرد. این افزونه فعلا در مرحله آزمایشی به سر می برد.

ترجمه محتوی +Google با افزونه جدید. عکس از googletranslate.blogspot.com

Kicking off football season with NFL live results in search

Original Publisher: Google Inside Search
Publish Time and Date: 8/30/2011 - 10:40 AM
Original Author: Itay Maman, Software Engineer
پس از اعلام همکاری گوگل با ESPN برای نمایش نتایج مسابقات MLB، از این پس نتایج مسابقات NFL (لیگ ملی فوتبال: National Football League) هم تحت پوشش این همکاری قرار خواهد گرفت. این سرویس علاوه بر دسترسی به اطلاعات لیگ، تیم ها و بازیکنان، شامل پیوند هایی به پیش نمایش بازی، پخش زنده و بررسی بازی ها نیز می شود.

نمایش مبسوط نتایج NFL. عکس از insidesearch.blogspot.com

Reflections on September 11 - Share Your Story

Original Publisher: YouTube blog
Publish Time and Date: 8/30/2011 - --:-- --
Original Author: Olivia Ma, YouTube News & Politics Manager
10 سال پس از حوادث تروریستی 11 سپتامبر، گوگل در همکاری روزنامه نیویورک تایمز، اعلام کرده قصد راه اندازی کانلی بر روی یوتیوب با موضوع 11 سپتامبر را دارد. این کانال علاوه بر پخش فیلم هایی از آخبار آرشیو شده 11 سپتامبر و اخبار نیویورک تایمز، از کاربران هم دعوت کرده است که ویدئوهای شخصی شان را در پاسخ به سه پرسش "تاثیرگزار ترین خاطره شما در آن روز یا آن دوره چه بود؟"، "11 سپتامبر چگونه شما و یا آمریکا را تغییر داد؟" و "در 11 سپتامبر چه چیزی را از دست دادید یا به دست آوردید؟" به این صفحه ارسال کنند. منتخبی از این ویدئو ها بعدا در وبسیات روزنامه نیویورک تایمز منتشر خواهد شد.

Copyright © 2012 Google News|PERSIAN. All rights reserved.
Google News|PERSIAN is a part of Digital Age DreamsTM.
This blog works independently of Google Inc.


Simple Template RE-DESIGN.
Powered by BloggerTM.