Loading

2012-08-01

تغییرات جدید

دنبال کنندگان قدیمی این وبلاگ از وقفه های متعددی که در روند انتشار مطالب طی 2 سال گذشته پیش آمده، کاملا آگاهند. متاسفانه شرایط حاکم بر کیفیت و کمیت ارتباطات اینترنتی در کشور به نحویست که در بعضی مواقع برای انجام ساده ترین کارها نیز به ساعت ها زمان نیاز است. مسدود بودن دامنه مادر (www.blogger.com) هم دلیل دیگری بر دشواری کار، هم برای من نویسنده/مترجم و هم شمای خواننده است. به همه اینها دست تنها بودنم و حجم بالای مطالب را اضافه کنید تا صورت مسئله دستتان بیاید!
در طول این ۲ سال تلاش کردم تا وقفه ای در انتشار مطالب به وجود نیاید،‌ اما همیشه مشکلاتی وجود داشته که مانع این مسئله شده است. بعلاوه چون اینجا مکانی غیر انتفاعی است و برایم درآمدی تولید نمی کند، به ناچار باید به دنبال راه های دیگری برای تامین درآمد باشم تا دست کم بتوانم هزینه های مربوط به اینترنت را تامین کنم. در هر حال، مراد اینکه ادامه روند فعلی با توجه به شرایطی که گفتم ناممکن است. بنابراین باید تغییرات جدیدی اعمال شود.
ابتدا تصمیمم بر این بود که این وبلاگ را به طور کامل تعطیل کنم که این ماجرا همزمان شد با عضویت ۷۰۰ـمین نفر در صفحه وبلاگ در +Google. به همین دلیل تصمیم گرفتم، به جای کندن درخت از ریشه، تنها آن را هرس کنم. از این به بعد مطالب وبلاگ به شیوه جدیدی منتشر خواهد شد. گمان می کنم روشی که پیش بگیرم اینطور باشد که در طول هفته، طی ۲ یا ۳ نوشته، خلاصه ای از اخبار را بنویسم. این کار هم به من فرصت کافی برای تجدید قوا را می دهد و هم انتشار مطالب وبلاگ را منظم و قاعده مند می کند. برنامه این شیوه جدید را به زودی اعلام خواهم کرد.

تا بعد
ویراستار
Copyright © 2012 Google News|PERSIAN. All rights reserved.
Google News|PERSIAN is a part of Digital Age DreamsTM.
This blog works independently of Google Inc.


Simple Template RE-DESIGN.
Powered by BloggerTM.