Loading

2012-04-28

See 3D buildings in a whole new way with Google MapsGL

پس از بهینه سازی نمای های سه بعدی موجود در سرویس Google Maps در ماه مارس، گوگل این بهینه سازی ها را بر روی Google MapsGL نیز اعمال کرد. Google MapsGL یک تجربه سه بعدی واقعی را با معرفی پرسپکتیوی به نام parallax به وجود می آورد که امکان مشاهده بنا از نماهای مختلف، بسته به محل مورد اشاره را فراهم می کند.

برج ایفل قبل و بعد از اعمال تغیرات. عکس از Google LatLong blog

----------------------------
Source
Date/Time: 04/26/2012 - 11:32 AM
Author: Sean Egan, Software Engineer, Google Maps
----------------------------

A new home for SketchUp

تیم فنی و تکنولوژی SketchUp گوگل را به مقصد شرکت Trimble ترک می کند. این مسئله در پی توافق طرفین، در وبلاگ رسمی Google SketchUp منتشر شده است. از این انتقال گامی در تمرکز بیشتر بر جامعه اصلی کاربران SketchUp، یعنی مدلسازان یاد شده است؛ ضمن آنکه، نیازهای کاربران جدید نیز در آن لحاظ خواهد شد. قرار است Trimble فناوری های خود در زمینه معماری، مهندسی و ساخت و ساز را در SketchUp وارد کند.
همچنین تاکید شده که انتشار نگارش رایگان SketchUp و همینطور ارتباط آن با Google 3D Warehouse همچنان حفظ خواهد شد.

عکس از Trimble


----------------------------
Source
Date/Time: 04/26/2012 - 07:18 AM
Author: John Bacus, Product Manager, SketchUp
----------------------------

STRskillSchool is April’s YouTube Partner On The Rise!

کانال STRskillSchool برنده این ماه برنامه On The Rise شد. استیو روبرتز در این کانال به آموزش فنون و تکنینک های فوتبالی با استفاده از روش های گام به گام می پردازد. برای اطلاع از آخرین اخبار در این زمینه، به کانال On The Rise در YouTube مراجعه کنید.



----------------------------
Source
Publisher: YouTube blog
Date/Time: 04/26/2012 - --:-- --
Author: Christine Wang and Devon Storbeck, YouTube Content Partnerships
----------------------------

2012-04-27

Beta Channel Update

کانال بتای مرورگر کروم برای ویندوز، لینوکس، مک و Chrome Frame به نگارش 19.0.1084.36 به روز شد. فهرست تغییرات در این Changelog قابل مشاهده است.

در صورت تمایل به استفاده از کانال بتا، می توانید آن را از اینجا دانلود کنید: Chrome Beta Download. درصورت مواجهه با هرگونه موضوع جدید نیز، می توانید این فرم اعلام باگ را  پر کنید: New Issue



----------------------------
Source
Date/Time: 04/25/2012 - 04:44 PM
Author: Anthony Laforge, Google Chrome
----------------------------

New 45° imagery available for 19 cities

گوگل تصاویر 45 درجه جدیدی را برای سرویس Googe Maps منتشر کرد. این مجموعه شامل 11 تصویر 45 درجه از ایالت های تگزاس، فلوریدا، نیو همپشایر، نبراسکا، جورجیا، لوئیزیانا، نیومکزیکو، تنسی و داکوتای جنوبی در ایالات متحده و 8 تصویر از کشورهای فرانسه، هلند و اسپانیاست.


روتردام، هلند. مشاهده نقشه بزرگتر


----------------------------
Source
Date/Time: 04/25/2012 - 11:20 AM
Author: Gwen Cossoul, Maps for Business Technical Program Manager
----------------------------

Visit global landmarks with photo tours in Google Maps

گوگل بخش جدیدی به نام Photo Tours به سرویس Google Maps اضافه کرده است که امکان گردشی مجازی در بیش از 15 هزار چشم انداز و سازه را فراهم می کند. گزینه مربوط به تورهای تصویری در هنگام جستجو درباره محل های مختلف، در پنل نتایج به عنوان یکی از نتیجه ها نشان داده می شود. تصاویر مورد استفاده در این تورها از عکس های به اشتراک گذاشته شده توسط کاربران در سرویس ها Picasa و Panoramio استفاده شده است. گوگل حقوق مربوط به این تصاویر را به منتشر کنندگان آن نسبت می دهد. عکس ها با استفاده از فناوری بصری کامپیوتری پیشرفته ای، به صورت سه بعدی در آمده اند. این فناوری بگونه ای است که با استفاده از شبیه سازی کامپیوتری، شکل کلی موقعیت هر بنا را تعیین کرده و سپس معین می کند که عکس مربوط به کدام بخش از آن سازه یا چشم انداز می شود. سپس Google Maps از مین بهترین تصاویر یک مسر حرکت سه بعدی برای تور ایجاد می کند تا بهترین تجربه را برای کاربران فراهم کند.
از آنجا که این سرویس بر اساس عکس های به اشتراک گذاشته شده کاربران توسعه می یابد، گوگل از کسانی که به مکان های مختلف سفر کرده اند، دعوت کرده است تا در صوت تمایل، عکس هایان را به اشتراک بگذارند تا مجموعه ای غنی تر از تورهای مجازی تولید گردد.



----------------------------
Source
Date/Time: 04/25/2012 - 06:00 AM
Author: Steve Seitz, Software Engineer, Google Maps
----------------------------

The Google Photography Prize 2012 winner

ویکتور یوهانسون، دانشجوی 24 ساله مدرسه عکاسی Nordens Fotoskola Biskops-Arnö برنده جایزه نفر اول جایزه عکاسی گوگل ( Google Photography Prize 2012) شد. عکس های او، مجموعه از تصاویر کریستوفر اسکیلسون، قهرمان شیرجه از سکوی 10 متر سوئد است. ویکتور یوهانسون از میان 10 فینالیست از 8 کشور مختلف برگزیده شد. مجموعه ای از آثار این 10 نفر در گالری ساعت چی در لندن، در روز 25 آوریل در نمایشگاهی با عنوان خارج از فوکوس (Out of Focus) به نمایش در خواهد آمد. ویکتور یوهانسون نیز، به عنوان جایزه نفر اول، می تواند یک سفر، به همراهی یک مربی عکاسی دلخواه، به هر نقطه جهان که مایل باشد را تجربه کند.

یکی از عکس های ویکتور یوهانسون. مشاهده تمام عکس ها
----------------------------
Source
Date/Time: 04/25/2012 - 01:30 PM
Author: The Google Photography Prize 2012 winner
----------------------------

Dev Channel Update

کانال توسعه مرورگر کروم برای ویندوز، لینوکس، مک و Chrome Frame به نگارش 20.0.1115.1 به روز شد. این به روز رسانی با هدف برطرف کردن تعدادی از مشکلات مرورگر و به روز رسانی موتورجاوا اسکریپت V8 به نگارش 3.10.5.0 منتشر شده است.
جزئیات تغیرات این نگارش در SVN revision log قابل مشاهده است. همچنین در صورت مواجهه با موضوعی جدید، می توانید این فرم اعلام باگ را پر کنید: New Issue


----------------------------
Source
Date/Time: 04/24/2012 - 05:08 PM
Author: Dharani Govindan, Google Chrome
----------------------------

Worldwide Mirrors of git.kernel.org

گوگل با استفاده از زیرساخت هایی مشابه با زیر ساخت های مورد استفاده در سرورهای پروژه منبع باز اندروید، یک سرور Mirror عمومی در نشانی https://kernel.googlesource.com برای git.kernel.org به راه انداخته است. kernel.googlesource.com از پایگاه های داده گوگل در آسیا، ایالات متحده و اروپا، برای ارائه خدمات با بیشترین سرعت استفاده می کند. لازم به ذکر است که سرورهای پروژه منبع باز اندروید در حال حاضر، روزانه از بیش از 1 ترابایت داده و 2.5 میلیون درخواست میزبانی می کنند.


----------------------------
Source
Date/Time: 04/24/2012 - 04:00 PM
Author: Shawn Pearce, Open Source Programs Office
----------------------------

Webmaster Tools spring cleaning

سرویس Webmaster Central دو بخش Subscriber Stats و robots.txt Tool را غیر فعال خواهد کرد. Subscriber Stats که تعداد افرادی را که به عضویت یک  خوراک خبری (Feed) در آمده اند نمایش می دهد، به علت همپوشانی آن با خدمات سرویس FeedBurner غیر فعال خواهد شد و گوگل کلیه فعالیت های مربوط به خوراک خبری و کاربران استفاده کننده از آن را به سرویس FeedBurner ارجاع داده است. robots.txt Tool نیز که برای خارج کردن بخش های از سایت از پیمایش (Crawl) موتورهای جستجو به کار می رفت، به علت کاربرد و استقبال کم، غیر فعال خواهد شد.
تمامی این تغییرات در طی 2 هفته آینده اعمال می شوند. این تغییرات بخشی از پروسه به روز رسانی سرویس Webmaster Central است که باتغییر نمای ظاهری آن در راستای هماهنگی با ظاهر جدید گوگل آغاز شد.


----------------------------
Source
Date/Time: 04/24/2012 - 03:52 PM
Author: Jonathan Simon, Webmaster Trends Analyst
----------------------------

Another step to reward high-quality sites

گوگل الگوریتم های جدیدی را برای کنترل و حذف هرزآگهی (Webspam) از نتایج جستجو، بر موتور جستجویش اعمال می کند. این الگوریتم رتبه وبسایت هایی را که دستورالعمل های استاندارد کیفیت گوگل را نقض می کنند، کاهش می دهد. گوگل اعلام کرده است که به منظور جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی، روش های کاری خود را افشا نمی کند اما به توسعه دهندگان و مدیران سایت ها توصیه کرده است برای کم نشدن رتبه سایت هایشان، بجای تکیه بر روی  سیاست های تهاجمی هرزآگهی، بر روی بهبود کیفیت و تجربه کاری وبسایت هایشان تمرکز کنند.
وبسایت هایی که شامل این الگوریتم می شوند، از روش هایی فراتر از پیکربندی های معمول SEO استفاده کرده و اغلب از تاکتیک های هرزآگهی، مانند استفاده از پیوندهایی غیر مرتبط با محتوی متن، استفاده می کنند. این تغییرات در الگوریتم برای تمام زبان های تحت پشتیبانی به صورت همزمان اعمال خواهد شد.

----------------------------
Source
Date/Time: 04/24/2012 - 02:45 PM
Author: Matt Cutts, Distinguished Engineer
----------------------------

2012-04-26

Introducing the Google+ Share Button

دکمه به اختصاصی به اشتراک گذاری (Share) محتوی برای شبکه +Google رونمایی شد. این دکمه عملکردی شبیه به دکمه 1+ دارد با این تفاوت که امکان به اشتراک گذاشتن یک محتوی بدون 1+ کردن آن را فراهم می کند. گفتنی است که دکمه 1+ که پیش از این معرفی شده بود، امکان به اشتراک گذاری مستقل، بدون 1+ کردن یک محتوی را فراهم نمی کرد. جهت افزودن این دکمه و بررسی تنظیمات آن، به صفحه توسعه دهندگان گوگل در این نشانی مراجعه کنید: developers.google.com/+/plugins/share

دکمه جدید به اشتراک گذاری در +Google. عکس از Google+ Platform blog

----------------------------
Source
Date/Time: 04/24/2012 - 02:18 PM
Author: Rick Borovoy, Product Manager, Google+
----------------------------

More ways to measure your website's performance with User Timings

تیم Google Analytics گزارش جدیدی را به مجموعه گزارش های Site Speed reports اضافه کرده است. این گزارش با نام User Timings به بررسی زمان انتظار کاربران برای بارگذاری بخش های مختلف وبسایت یا وبلاگ می پردازد. دقت این گزرش به حدی است که حتی زمان انتظار کاربران برای  بارگذاری  تک تک تصاویر، اجزا و کدهای سایت را نیز می تواند نمایش دهد. برای استفاده از این سرویس لازم است تا با استفاده از API جدید  trackTiming_ که درنگارش 5.6.2 به بعد ga.js موجود است، یک کد جاوا اسکریپت به عملی که قرار است ردگیری شود افزوده گردد.
برای جزئیات بیشتر درباره trackTiming API_ به راهنمای توسعه دهندگان مراجعه کنید.

گزارش User Timings. عکس از Google Analytics blog

----------------------------
Source
Date/Time: 04/24/2012 - 12:59 PM
Author: Satish Kambala & Mustafa M. Tikir, Google Analytics Team
----------------------------

2012-04-25

Gmail, now with 10 GB of storage (and counting)

گوگل فضای ذخیره سازی رایگان سرویس Gmail را از 7.5 گیگابایت به 10 گیگابایت افزایش داد. این افزایش در فضای ذخیره سازی به مناسبت راه اندازی سرویس Google Drive صورت گرفته است و طی 24 ساعت آینده برای تمامی حسابهای کاربری اعمال می شود. (اطلاعات بیشتر در اینجا: Introducing Google Drive... yes, really)

----------------------------
Source
Publisher: Gmail blog
Date/Time: 04/24/2012 - --:-- --
Author: Nicholas Behrens, Software Engineer
----------------------------

Introducing Google Drive and the Google Drive SDK

تیم توسعه دهندگان بسته توسعه سرویس Google Drive را معرفی کرد. برنامه نویسان می توانند با استفاده از Google Drive SDK اپلیکیشن های خود را برای Google Drive توسعه دهند. Google Drive SDK به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا از امکانات سرویس های همراه آن، مانند Documents و Spreadsheet استفاده کنند. امکان استفاده از فضای ذخیره سازی  Google Drive نیز برای اپلیکیشن وجود دارد.
اسناد و راهنمایی های مربوط به این SDK در نشانی developers.google.com/drive در دسترس است. یک رهنمای شروع نیز برای آشنایی با روند کار وجود دارند. بعلاوه تیم توسعه دهندگان گوگل در روز پنجشنبه، 26 آوریل، ساعت 5:30 عصر به وقت جهانی، یک Hangout برای پاسخ به پرسش های کاربران ترتیب داده است.
در حال حاضر 18 اپلیکیشن برای سرویس Google Drive توسعه یافته است که از فروشگاه اینترنتی کروم قابل دریافت است.


----------------------------
Source
Date/Time: 04/24/2012 - 09:32 AM
Author: Mike Procopio, Software Engineer
----------------------------

Introducing Google Drive... yes, really

سرویس Google Drive با 5 گیگابایت فضای رایگان آغاز به کار کرد. گوگل سرویس Google Drive را به صورت بخشی از مجوعه Google Docs معرفی کرده است و کاربران می توانند بیش از 30 فرمت مختلف فایل را در حساب Google Drive خود برگزاری و به صورت آنلاین مشاهده کنند. Google Drive امکان فعالیت مشارکتی را نیز فراهم می کند و امکان کار به صورت مشترک بر روی پروژه های مختلف وجود دارد. کاربران گوشی های هوشمند و تبلت ها هم می توانند اپلیکیشن مخصوص Google Drive را از فروشگاه Google Play دریافت کند. یک نسخه مخصوص دسکتاپ این اپلییشن هم برای سیستم عامل های ویندوز و مک منتشر شده است. به این ترتیب دسترسی به محتوای Google Drive از هر جایی ممکن خواهد بود.
ویژگی دیگر Google Drive، امکان جستجو در آن است که علاوه بر جستجوی فایل ها، با استفاده از فناوری OCR امکان جستجو درون متن را هم به کاربر می دهد. همچنین یک سیستم شناسایی عکس نیز در Google Drive تعبیه شده است که با بررسی محتوای عکس، موضوع و محل عکس را متوجه می شود و به کاربر می تواند مثلا به جای جستجوی نام عکس، با جستجوی نام محل گرفتن عکس، آن را پیدا کند.
با پرداخت هزینه ای ماهیانه، امکان افزایش فضای ذخیره سازی نیز وجود دارد. 2.49 دلار در ماه برای 25 گیگابایت و 4.99 دلار درماه برای 100 گیگابایت. حتی امکان دسترسی به فضایی معادل 1 ترابایت با هزینه 49.99 دلار در ماه هم وجود دارد. در صورتی که کاربران بری فضای اضافی در Google Drive هزینه کنند، فضای ذخیره سازی حساب Gmail آنها نیز به 25 گیگابایت افزایش می یابد. امکان به اشتراک گذاری محتوای موجود در Google Drive در شبکه +Google هم وجود دارد. بعلاوه گوگل وعده داده که در آینده امکان پیوست کردن محتوا از Google Drive به ایمیل را نیز فراهم کند. 
Google Drive یک پلتفم باز است و توسعه دهندگان می توانند اپلیکیشن های خود را برای استفاده در این پلتفرم توسعه دهند. در حال حاضر تعدادی اپلیکیشن جهت Google Drive در فروشگاه اینترنتی کروم وجود دارد. این اپلیکیشن ها در اینجا قابل مشاهده هستند: Google Drive Collection


----------------------------
Source
Date/Time: 04/24/2012 - 09:00 AM
Author: Sundar Pichai, SVP, Chrome & Apps
----------------------------

Google scholarships recognize 87 computer science students in Europe, Middle East, and Africa

گوگل اسامی پذیرفته شدگان نهایی برنامه بورسیه یاد بود آنیتا بروگ را اعلام کرد. از میان 87 نفر پذیرفته شده، 10 بورسیه جهت دانشجویانی است دارای ناتوانی هستند. فهرست کامل پذیرفته شدگان در اینجا قابل مشاهده است: [Full List [PDF. دانشجویان پذیرفته شده در برنامه تابستانی Google EMEA که در ماه ژوئن در دفتر زوریخ گوگل در کشور سوئیس برگزار می شود، شرکت خواهند کرد و در آنجا می توانند در گفتگوهای پیرامون محصولات گوگل و فعالیت های اجتماعی شرکت کرده و با دیگر دانشجویان آشنا شوند.


----------------------------
Source
Date/Time: 04/24/2012 - --:-- --
Author: Jenny McColl, University Programs
----------------------------

Street View comes to Ukraine

تعداد از شهر های اوکراین به جمع شهر های تحت پوشش سرویس Street View پیوستند. این اقدام گوگل به مناسبت میزبانی اوکراین در بازیهای جام ملت های اروپا صورت گرفته است. گالری تصاویر بخش های مختلف اضافه شده به سرویس Street View در اینجا قابل مشاهده است: Gallery


Pechersk Lavra در کیف. مشاهده تصویر بزرگتر


----------------------------
Source
Date/Time: 04/24/2012 - 08:47 AM
Author: Marina Tarasova, Communications Associate, Google Ukraine
----------------------------

2012-04-24

Galaxy Nexus now on sale in Google Play

گوگل گوشی (+Galaxy Nexus (HSPA را در فروشگاه Google Play قرار داد. Galaxy Nexus محصول مشترک گوگل و سامسونگ، با صفحه نمایش 4.65 اینچی  AMOLED و آخرین نگارش سیستم عامل اندروید (نگارش 4، بستنی ساندویچی) به بهای 399 دلار قابل خریداری است. این سری از گوشی ها اصطلاحا Unlock هستند و با سیم کارت هر اپراتور موبایلی قابل استفاده اند. بر روی گوشی به طور پیش فرض امکاناتی مانند Android Beam و Google+ mobile hangouts فعال هستند. همچنین اپلیکیشن Google Wallet نیز، با 10 دلار اعتبار اولیه، به صورت پیش فرض بر روی این گوشی ها نصب شده است که امکان خرید و سفارش آسان محصولات تجاری از طریق گوشی را فراهم می کند.
در حال حاضر فقط کاربران ایالات متحده امکان خرید این گوشی از فروشگاه Google Play را دارا دارند. در صورت تمایل به خرید می توانید به بخش تازه تاسیس Devices سری بزنید.

عکس از Google Galaxy Nexus


----------------------------
Source
Publisher: Google Mobile blog
Date/Time: 04/24/2012 - 08:00 AM
Author: Andy Rubin, Senior Vice President of Mobile and Digital Content
----------------------------

Stable and Beta Channel Update for Chromebooks

کانال پایدار سیستم عامل کروم برای تمام کروم بوک ها به نگارش 18.0.1025.165 به روز شد. این نگارش حاوی به روز رسانی های برای بهبود وضعیت امنیتی و پایداری سیستم است. همچنین موضوع شماره 26151 که مربوط به قطع صدا به صورت ناگهانی بود، برطرف شده است. کانال بتای  سیستم عامل کروم نیز برای کروم بوک های سری Cr-48 به همین نگارش به روز شد.

لطفا در صورت مواجهه با موضوعی جدید، این فرم اعلام باگ را پر کنید: New Issue . همچنین در اینجا توضیحاتی درباره نحوه تغییر کانال سیستم عامل وجود دارد: Switching Channels



----------------------------
Source
Date/Time: 04/23/2012 - 02:59 AM
Author: Danielle Drew, Google Chrome
----------------------------

Students Announced for Google Summer of Code 2012

گوگل اسامی 1212 دانشجویی که در همایش Google Summer of Code شرکت خواهند کرد را منتشر کرد. دانشجوان برگزیده از زمان اعلام اسمی تا آغاز مسابقات (انتهای ماه می) فرصت دارند تا ضمن آشنایی با مربیانشان و مطالعه موارد مورد نیاز، از طریق کانال IRC و هشتگ gsoc# به گفتگو و اشنایی با گروه های جدیدشان بپرازند.
برای آشنایی بیشتر با 180 سازمانی که وظیفه مربیگری را بر عهده دارند، به اینجا مراجعه کنید: Google Summer of Code

عکس از Google Open Source blog

----------------------------
Source
Date/Time: 04/23/2012 - 12:00 PM
Author: Carol Smith, Open Source Programs Office
----------------------------

Spurring more vulnerability research through increased rewards

تیم امنیت گوگل پاداش های جدیدی را برای پروژه Vulnerability Reward Program اعلام کرده است. Vulnerability Reward Program، برنامه ای است که در آن گوگل به هکر هایی که بتوانند به بخش های مختلف زیر ساخت های گوگل نفوذ کرده و شبکه های وابسته به گوگل را هک کنند، بسته به عمق نفود، مبلغی را پرداخت می کند. در سال گذشته، گوگل مبلغ 460 هزار دلار را در این برنامه به حدود 200 شخص مختلف پرداخت کرد.
قوانین جدید به شرح زیر است:

  • 20 هزار دلار جایزه برای آسیب پذیری هایی که اجازه اجرای کدها در سیستم محصولات را بدهد.
  • 10 هزار دلار جایزه برای نفوذ به پایگاه های SQL  و آسیب پذیری های مشابه و انواع معینی افشای اطلاعات، هویت و باگ های دور زدن سیستم تایید هویت.
  • تا 3,317.1 دلار جایزه برای XSS و XSRF و سایر نقص های با اثر بالا در اپلیکیشن های حساس.
برای افزایش کارایی این برنامه، گوگل جایزه مربوط به حفره های کم اهمیت را کاهش داده است تا توجه بر برنامه هایی که امنیت آنها اهمیت بیشتری دارد (به عنوان مثال سرویسی مانند Google Wallet در برابر پروژه Google Art که امکان درز اطلاعات خصوصی کاربران در آن بسیار کمتر است)، افزایش یابد.


----------------------------
Source
Date/Time: 04/23/2012 - 11:30 AM
Author: Adam Mein and Michal Zalewski, Security Team
----------------------------

Stable Channel Update

کانال پایدار مرورگر کروم برای سیستم عامل مک به نگارش 18.0.1025.165 به روز شد. این به روز رسانی با هدف برطرف کردن مشکلی که سبب از کار افتادن مرورگر می شد (موضوع شماره 123589) منتشر شده است.
در صورت مواجهه با موضوعی جدید، می توانید این فرم اعلام باگ را پر کنید: New Issue


----------------------------
Source
Date/Time: 04/23/2012 - 11:26 AM
Author: Karen Grunberg, Google Chrome
----------------------------

Helping every business play big on YouTube

گوگل سرویس تبلیغاتی جدیدی را برای YouTube به کار گرفته است که بر ساختار سرویس AdWords بنا شده است. این سرویس جدید که Google AdWords for video نام دارد، بر اساس تعداد کلیک ها، درصدی را به نمایش دهنده پرداخت می کند. بعلاوه گوگل با استفاده از فناوری TrueView video ads روشی ایجاد کرده است تا آگهی دهندگان تنها برای ویدئوهایی که کاربر خودش آنها را انتخاب و پخش کرده باشد هزینه پرداخت کنند. Google AdWords for video به گونه ای طراحی شده تا تبلیغات را برای کاربران هدف مناسبی نمایش دهدو همچنن امکان نمایش نحوه تعامل کاربران با ویدئو را نیز فراهم می کند.
گوگل به 500 هزار کاربر جدیدی که برای این سرویس ثبت نام کنند، مبلغ 75 دلار کمک خواهد کرد تا تبلیغات خود را سروسامان دهند. همچنین بخشی به نام YouTube Advertiser Playbook نیز راه اندازی شده است تا برای تهیه ویدئوهای تبلیغاتی به کاربران کمک کند. درکنار اینها، برنامه سفیر YouTube نیز به برای شناخت هرچه بیشتر کاربران YouTube که از آن برای توسعه کسب و کارشان استفاده می کنند به راه افتاده است. (اطلاعات بیشتر در اینجا: YouTube Marketing Ambassadors play big at Google). برای دریافت آخرین اخبار در این زمینه، به صفحه YouTube برای کسب و کارها در +Google مراجعه کنید.


----------------------------
Source
Publisher: YouTube blog
Date/Time: 04/22/2012 - --:-- --
Author: Baljeet Singh, YouTube Group Product Manager
----------------------------

Announcing the 2012 Google Anita Borg Scholarship: Asia

3  ژوئن آخرین مهلت ثبت نام برای برنامه بورسیه تحصیلی گوگل در یادبود آنیتا بورگ در آسیا خواهد بود. دانشجویان دختری که در رشته های علوم کامپیوتر، مهندسی کامپیوتر و رشته های وابسته به آن در مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد  در یکی از کشورهای کره، ژاپن، سنگاپور، تایلند، مالزی، اندونزی، فیلیپین و ویتنام تحصیل می کنند، می توانند برای دریافت این بورسیه درخواست بدهند.
بورسیه شوندگان امسال برای بازدید از دفتر سنگاپور گوگل و ارتباط و گفتگو با سایر دانشجویان و همینطور مهندسان گوگل دعوت خواهند شد. بورسیه یادبود آنیتا بورگ علاوه بر آسیای دور، برای دانشجویان در آفریقا، استرالیا، کانادا، چین، تایوان، هند، اروپا، خاورمیانه، نیوزلند و ایالات متحده نیز موجود است.

پذیرفته شدگان سال 2011 بورسیه تحصیلی یادبود آنیتا بروگ. عکس از Google Student blog

----------------------------
Source
Date/Time: 04/23/2012 - --:-- --
Author: Anita Borg Memorial Scholarship Asia Team
----------------------------

2012-04-22

Exploring Jerusalem’s Old City streets with Street View

گوگل بخش هایی از شهرهای اورشلیم (بیت المقدس)، تل آویو و حیفا را به سرویس Street View اضافه کرد. اضافه شدن این شهر ها، بخشی از پروژه توسعه سرویس Street View است و گوگل در تلاش است تا شهرهای بیشتری را به این سرویس  اضافه کند.
در گالری سرویس Street View، تصاویر و نماهای شهر های مختلف قابل مشاهده است.


شهر قدیمی اورشلیم (بیت المقدس). مشاهده تصویر بزرگتر

----------------------------
Source
Date/Time: 04/22/2012 - 08:39 AM
Author: Gadi Royz, Product Manager, Google Maps
----------------------------

Webinar: Marketing Attribution: Insights from Google Analytics and Econsultancy

تیم Google Analytics روز پنجشنبه این هفته (26 آوریل)، ساعت 10 صبح به وقت سواحل غربی، میزبان یک سمینار تحت وب (اصطلاحا Webinar) با موضع Marketing Attribution است. بیل کی مدیر تولید بخش Attribution و استفان تورنکوئیست نائب رئیس بخش تحقیقات Econsultancy در این سمینار در مورد دستاوردها و برخی ابزارهای گوگل مانند Search Funnels و Multi-Channel Funnels در زمینه Attribution سخنرانی خواهند کرد. بعلاوه پیش نمایشی از ابزار مدل سازی Attribution  جدیدی در بخش ویژه Google Analytics نشان داده خواهد شد.
همچنین نکاتی نیز درباره نحوه آغاز به کار با Attribution بیان خواهد شد. این، اولین سری از سمینارهایی با موضوع Attribution است و سمینارهای بعدی به تدریج برگزار خواهد شد. برای ثبت نام در این سمینار به اینجا مراجعه کنید: Register

عکس از Google Analytics blog

----------------------------
Source
Date/Time: 04/20/2012 - 04:20 PM
Author: Sara Jablon Moked, Product Marketing Manager, Conversion and Attribution
----------------------------

F1 Bahrain protests intensify, Violence spreads across Syria, Discovery Space Shuttle's last flight

گوگل هر هفته در کانال CitizenTube (و CitizenTube@ در توییتر) در همکاری با storyful@ نگاهی به نحوه پوش اخبار مهم در YouTube می اندازد و گزیده ای از برترین اخبار هفته را منتشر می کند. اخبار برتر در هفته ای که گذشت:



----------------------------
Source
Publisher: YouTube blog
Date/Time: 04/20/2012 - --:-- --
Author: Olivia Ma, YouTube News & Politics
----------------------------

Copyright © 2012 Google News|PERSIAN. All rights reserved.
Google News|PERSIAN is a part of Digital Age DreamsTM.
This blog works independently of Google Inc.


Simple Template RE-DESIGN.
Powered by BloggerTM.