Loading

2012-06-05

End of a journey

دوستان و خوانندگان گرامی؛
من از فردا برای مدتی تقریبا بیست روزه باید به سفر بروم و در این مدت امکان به روز رسانی وبلاگ را ندارم. با تاسف بیشتر باید اعلام کنم که احتمالا این ماجرا، مقدمه ای خواهد شد بر تعطیلی کامل این وبلاگ. بنابراین، اگر از این جمع ۱۵ نفره خوانندگان، ۶۳۸ نفره دنبال کنندگان گوگل پلاس، ۲۵ نفره دنبال کنندگان فیسبوک و ۱۱ نفره دنبال کنندگان تویتر،‌ کسی مایل است که در امر ترجمه خبر با این وبلاگ همکاری کند، لطفا تا ساعت ۲۰ روز چهارشنبه، ۱۷ خرداد، با من تماس بگیرد تا درباره نحوه ادامه کار، تصمیمی بگیریم.
در غیر این صورت،‌ شما را به خیر و مارا به سلامت! :)

2012-06-04

Syria violence, SpaceX Landing, Second Earthquake Strikes Italy

گوگل هر هفته در کانال CitizenTube (و CitizenTube@ در توییتر) در همکاری با storyful@ نگاهی به نحوه پوش اخبار مهم در YouTube می اندازد و گزیده ای از برترین اخبار هفته را منتشر می کند. اخبار برتر در هفته ای که گذشت:

----------------------------
Source
Publisher: YouTube blog
Date/Time: 06/01/2012 - --:-- --
Author: Olivia Ma, YouTube News and Politics
----------------------------

2012-06-03

Helping to Create Better Websites: Introducing Content Experiments

گوگل بخش جدیدی به Google Analytics اضافه کرده است که امکان بهینه سازی وبسایت و آزمون محتوای آن را فراهم می کند. این بخش جدید که Content Experiments نام دارد، سرویس Google Website Optimizer را در Google Analytics ادغام خواهد کرد. به این ترتیب از ابتدای ماه آگوست، فعالیت ۵ ساله Google Website Optimizer به صورت مستقل پایان یافته و این سرویس به عنوان بخشی از Google Analytics به حیات خود ادامه خواهد داد.
Content Experiments به مدیران سایت کمک خواهد کرد تا برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده وبسایتشان را بهینه کنند و بهترین قالب بندی،‌ چینش و محتوا را برای رسیدن به بالاترین کارایی انتخاب نمایند. با استفاده از این بخش می توان چندین نسخه مختلف از یک صفحه را طراحی کرد و آن را در معرض دید کاربران مجزا قرار داد تا Google Analytics با بررسی کارایی آنها و با کمک موتور آماری پیشرفته جدیدش،‌ کاراترین نگارش را تعیین کند. در حال حاضر  ویژگی هایی اساسی Google Analytics مانند نرخ تبدیل اهداف بهینه شده، تگ کردن ساده تر و تقسیم بندی پیشرفته در بخش گزارش ها، در این بخش پشتیبانی می شود و در آینده امکانات بیشتری، مانند Page Metrics و گزینه ها و آزمون های نرخ تبدیل اهداف افزوده به آن اضافه خواهد شد. همچنین گوگل از کمک همکاران تایید شده Google Analytics نیز برای توسعه این بخش بهره خواهد برد و از افراد علاقمند دعوت کرده است در صورت تمایل به همکاری از طریق بخش Website Optimizer از منوی Specialization در صفحه همکاران Google Analytics اقدام کنند. تغییرات جدید طی چند هفته آینده برای تمام کاربران اعمال خواهد شد.




----------------------------
Source
Date/Time: 06/01/2012 - 10:09 AM
Author: Nir Tzemah, Google Analytics Team
----------------------------

Copyright © 2012 Google News|PERSIAN. All rights reserved.
Google News|PERSIAN is a part of Digital Age DreamsTM.
This blog works independently of Google Inc.


Simple Template RE-DESIGN.
Powered by BloggerTM.