Loading

2011-10-13

Twenty award winners blaze their way into our Zurich office

دفتر زوریخ گوگل میزبان 20 برنده دومین همایش سالانه جوایز پیشگامان اروپایی گوگل بود. این جایزه به دانش آموزان اروپایی اهدا می شود که توانایی هایشان را در زمینه علوم و مهندسی به نمایش می گذارند و راه هایی نو برای استفاده از فناوری اطلاعات در  زندگی شخصی ارائه می کنند.
در حال حاضر تنها دانش آموزان آلمان؛ مجارستان، ایرلند، رومانی، سوئیس و بریتانیا می توانند در این رقابت ثبت نام کنند. در آینده گوگل کشورهای بیشتری را به این فهرست اضافه خواهد کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه به google.com/edu مراجعه نمایید.

عکس از googleblog.blogspot.com

----------------------------
Source
Date/Time: 10/7/2011 - 10:47 AM
Author: Alison Daniel-Cutler, Pre-University Education Outreach, EMEA

2011-10-12

Get more out of YouTube through your Google Account

از این پس کاربران می توانند با حساب کاربری گوگل از خدمات YouTube استفاده کنند. گوگل اعلام کرده است که YouTube با استفاده از داده هایی که در حساب کاربری کاربران وجود دارد ویدئوهای جدیدی را پیشنهاد می کند. امکان استفاده از دیگر خدمات YouTube، مانند کرایه فیلم و ... هم وجود خواهد داشت.
گوگل تاکید کرده است که این تغییرات جدید به معنی زیر پا گذاشتن حریم خصوصی کاربران نخواهد بود و تنظیمات مربوط به حریم خصوصی همچنان و به همان قوت به جای خود خواهند بود. با این وجود گوگل تاکید کرده است هنوز بسیاری از امکانات YouTube، مانند امکان ارسال ویدئو و یا ویرایش آن، تنها از طریق حساب های YouTube قابل دسترس خواهند بود و این اقدام جدید گوگل جهت ساده تر کردن دسترسی کاربران به YouTube و ارائه حق انتخاب های بیشتر خواهد بود.

----------------------------
Source
Publisher: YouTube blog
Date/Time: 10/7/2011 - --:-- --
Author: Brett Hobbs, Software Engineer

National Cyber Security Awareness Month 2011: Our Shared Responsibility

گوگل در ماه جاری، یک بار دیگر جهت سازماندهی ماه هشدار امنیت سایبری به NCSA (اتحاد ملی امنیت سایبری - National Cyber Security Alliance)، آژانس های دولتی، صنایع، مدارس و سازمان های غیر دولتی پیوست. عنوان امسال ماه هشدار امنیت سایبری، "مسئولیت مشترک ما" است. گوگل در همین راستا و با توجه به  گسترش راه های دسترسی به اطلاعات آنلاین، اقدام به راه اندازی وبسایت جدیدی جهت Google Security Center کرده است که دربر دارنده نکات و اطلاعات کاربردی جهت حفظ امنیت آنلاین است.
گوگل پیش از این نیز در زمینه حفظ امنیت آنلاین اقدامات متعددی انجام داده است؛ مانند راه اندازی تایید هویت دومرحله ای که در بیش از 40 زبان قابل دسترس است یا تولید کروم بوک و یا هشدار درباره دانلود نرم افزارهای مخرب و پلاگ-این های به روز نشده. نگاهی به وبسایت .Stop. Think. Connect در زمینه امنیت آنلاین می تواند مفید باشد.

وبسایت .Stop. Think. Connect می تواند راهنمای خوبی در زمینه امنیت آنلاین باشد.


----------------------------
Source
Date/Time: 10/7/2011 - 09:36 AM
Author: Eric Davis, Public Policy Manager, Security

2011-10-10

Single-language labels in Google Maps

گوگل اعلام کرده است که سیاست نمایش چند زبانه عنوان ها در Google Maps را به نفع نمایش تک زبانه تغییر خواهد داد. گوگل این تغییر را در راستای استفاده آسان تر، کم کردن پیچیدگی و ساده تر شدن Google Maps عنوان کرده است. در گذشته عنوان مکان ها، دست کم به دو زبان انگلیسی و زبان محلی آن ناحیه نمایش داده می شد. بعلاوه نام بسیاری از مکان ها نیز با تلفظ محلی نمایش داده می شد؛ مثلا Brussel به جای Bruxelle . از این پس نام این نواحی تنها در یکی از دوحالت انگلیسی یا محلی نشان داده خواهد شد. کاربرانی که مایلند در نقشه نام های محلی را به جای نام های انگلیسی مشاهده کنند، می توانند گزینه زبان انگلیسی را درمنوی Layers غیر فعال کنند.
گوگل خاطرنشان کرده است که نقشه های دوزبانه در مناطقی که از دو زبان محلی استفاده می کنند و یا مکان هایی که بر سر نام آنها اختلاف وجود دارد، همچنان باقی خواهد ماند. در حال حاظر گوگل حالت تک زبانه را برای پنج زبان ژاپنی، کره ای، چینی، روسی و انگلیسی پشتیبانی می کند و در آینده زبان های جدیدی را به این فهرست اضافه خواهد کرد.

تغییرات جدید در نقشه گوگل: چپ، قبل و راست بعد از تغییر. google-latlong.blogspot.com

----------------------------
Source
Publisher: Google LatLong blog
Date/Time: 10/7/2011 - 07:27 PM
Author: Bryce Stout, Product Manager

2011-10-09

YouTube now has movies in the UK

گوگل سرویس کرایه فیلم YouTube را در بریتانیا نیز راه اندازی کرد. این فروشگاه آنلاین مجموعه ای از فیلم های گوناگون، از فیلم های پرفروشی مانند The Dark Knight گرفته تا فیلم های جدیدی مانند Red Riding  و حتی فیلم های کلاسیک بریتانیایی مانند The Meaning of Life را ارائه می کند.
بیشتر این فیلم ها به صورت رایگان پشت صحنه های فیلم ها، گفتگو با عوامل فیلم، تقلیدهای انجلم شده از روی فیلم، رمیکس ها و محتواهای دیگری مرتبط در YouTube را هم در بر دارند.  این کانل، در نشانی youtube.com/movies در دسترس است.

----------------------------
Source
Publisher: YouTube blog
Date/Time: 10/7/2011 - --:-- --
Author: Matteo Vallone, YouTube Business Product Manager

Dynamic Views: Update #1

یک  هفته بعد از شروع به کار قالب جدید بلاگر موسم به Dynamic Views، گوگل اولین دوره به روز رسانی آن را منتشر کرد. به روز رسانی اولیه شامل موارد مانند تاکید بیشتر بر نتایج جستجو در حالت های Magazine و Timeslide، بهبود موقعیت عکس در پست ها، فعال شدن جاوا اسکریپت در پست ها و همچنین پشتیبانی از تاریخچه (َArchive pages). همچنین مشکل چرخش پیوسته چرخ دنده ها* پس از کلیک بر روی یک پیوند هم برطرف شده است.
 پشتیانی از گجت ها به زودی به این قالب جدید اضافه خواهد شد. از آنجا که قالب جدید از CSS3، HTML5 و Javascript استفاده می کند، گوگل در حال کار بروی گجت های قدیمی است تا با فناوری های جدید Dynamic Views سازگار شوند. بعلاوه گوگل اعلام کرده است که به زودی قابلیت سفارشی سازی را گسترش خواهد داد تا تنظیماتی که کاربران بروی روی قالب های قدیمی انجام داده اند، در قالب جدید هم قابل استفاده باشد.

*چرخ دنده های انتظار، تصویری از دو چرخ دنده در میان لوگوی بلاگر است به عنوان علامت انتظار در قالب جدید به کار می رود.
----------------------------
Source
Publisher: Blogger Buzz blog
Date/Time: 10/7/2011 - 04:13 AM
Author: Bruce Polderman, Product Manager

Telemundo Comes to YouTube

شبکه Telemondo (بخشی از شبکه بزرگ NBCUniversal، مالک شبکه هایی نظیر MSNBC و Hulu) کانال YouTube خود را فعال کرده است. این کانال که در حال حاظر تنها جهت کاربران ایالات متحده قابل استفاده است، بر نامه ها را هوراه با زیر نویس انگلیسی در YouTube قرار خواهد داد. همچنین شبکه mun2 (بخشی از NBCUniversal) نیز به تازگی کانال جدید خود بر روی YouTube  را به صورت دوزبانه راه اندازی کرده است.


----------------------------
Source
Publisher: YouTube blog
Date/Time: 10/6/2011 - --:-- --
Author: Juanjo Duran, Strategic Partner Manager

Beta Channel Update

کانال بتای مرورگر کروم برای تمام توزیع ها به نگارش 15.0.874.83 ارتقاء یافت. این به روز رسانی، موتور جاوا اسکریپت V8 را به نگارش 3.5.10.16 به روز می کند. همچنین موضوع های شماره 96544 ، 76571 و 93482 در توزیع ویندوزی و موضوع های شماره 95225 و 97902 در توزیع تحت مک برطرف شده اند.
برای مشاهده فهرست کامل تغییرات به log of all revisions مراجعه کنید. در صورت برخورد با موضوعی جدید، می توانید این فرم اعلام باگ را پر کنید.


----------------------------
Source
Date/Time: 10/6/2011 - 03:52 PM
Author: Karen Grunberg, Google Chrome

Google Cloud SQL: your database in the cloud

گوگل اعلام کرده است در پاسخ به درخواست های کاربران برای راهی ساده جهت توسعه برنامه های کاربردی پایگاه داده محور سنتی، سرویس Google Cloud SQL را به صورت محدود رونمایی می کند. به این ترتیب کاربران قادر خواهند بود فارغ از مشکلات مدیریت، نگهداری و سرپرستی پایگاه های داده، به برنامه نویسی جهت پایگاه داده مورد نظر در محیطی ابری بپردازند. عدم نیاز به نگهداری و مدیریت، قابل اعتماد و دردسترس بودن ورابط کاربری جامع برای مدیریت پایگاه داده از جمله مزایای Google Cloud SQL است. بعلاوه این سر.یس از قابلیت Import و Export نیز پشتیبانی می کند که به کاربران اجازه وارد کردن پایگاه داده های MySQL را به سرورهای ابری می دهد.
Google Cloud SQL در حال حاضر رایگان است و بهای استفاده از آن، 30 روز قبل موعد پرداخت اعلام خواهد شد.

----------------------------
Source
Publisher: Google Code blog
Date/Time: 10/06/2011 - 12:33 PM
Author: Navneet Joneja, Product Manager for Google Cloud SQL
Copyright © 2012 Google News|PERSIAN. All rights reserved.
Google News|PERSIAN is a part of Digital Age DreamsTM.
This blog works independently of Google Inc.


Simple Template RE-DESIGN.
Powered by BloggerTM.