Original Publisher: Google Analytics blogPublish Time and Date: 8/24/2011 - 11:10 AMOriginal Author: Bill Kee, Product Manager for Google Analytics
گوگل به برای کمک به شرکت های تجاری در مدیریت تبلیغات و مشتری، بخش جدیدی به نام Multi-Channel Funnels را به سرویس Google Analytics اضافه کرده است. این سرویس جدید به شرکت های تجاری این امکان را می دهد تا دریابند که مشتری چگونه، از چه طریقی و با چه روشی با محصولشان آشنا شده است و چطور به فروشگاه آنها راهنمایی گردیده. این سرویس 5 گزارش جدید به لیست گزارش های Google Analytics اضافه می کند که شرکت ها از طریق آن می توانند اطلاعات مربوط به مشتریان را دنبال کرده و به کمک آنها برای تبلیغاتی موثرتر برنامه ریزی کنند.
No comments:
Post a Comment