Loading

2011-09-25

Google+: 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99... 100.

Original Publisher: Official Google blog
Publish Time and Date: 9/20/2011 - 09:00 AM
Original Author: Vic Gundotra, Senior Vice President of Engineering

پیش از این، در طی 90 روز گذشته، گوگل از 91 ویژگی جدید سرویس Google Plus رونمایی کرده است. به تازگی گوگل از راه اندازی 9 ویژگی جدید خبر داده است. این 9 ویژگی عبارتند از:
92. پشتیبانی از Hangout در گوشی های همراه: در حال حاضر این Hangout از اندروید های نگارش 2.3 به بعد پشتیبانی می کند و نسخه مربوط به iOS نیز به زودی منتشر خواهد شد. اپلیکیشن جدیدی در این زمینه از روز جاری در Android Market  موجود خواهد بود.
93. Hangouts On Air: این ویژگی امکان انتشار گفتگوها را فراهم می کند. در مواقعی که عده ای زیادی خواهان مشاهده یک Hangout هستند، به علت محدودیت 9 نفره اعضای هر Hangout، این امکان کاربر را قادر خواهد کرد تا محتوی Hangout را برای سایرین پخش کند.
94-95-6-97. سایر امکانات Hangout: گوگل برای ایجاد تجربه کاری بهتری با Hangout، امکانات جانبی دیگری را هم به آن اضافه کرده است. از جمله امکان نشان دادن صفحه نمایش و محتویات آن به دیگران (Screensharing)،  وجود یک صفحه برای دستنویس کردن و طراحی (Sketchpad)، امکان استفاده از اسناد گوگل (Google Docs) و همینطو امکان نامگذاری برای  Hangout های مختلف (Named Hangouts). این امکانات هنوز در مراحل توسعه هستند و برای استفاده از آنها باید پس از وارد شدن به Hangout بر روی Try Hangouts with extras کلیک کنید.
98. Hangouts APIs: پس از راه اندازی Google+ API در هفته گذشته، گوگل یک API هم برای Hangout منتشر کرده است. برای آشنایی بیشتر با این API به اینجا مراجعه کنید.
99. جستجو در +Google: پس از درخواست های متعدد کاربران گوگل نسبت به راه اندازی جستجو در +Google اقدام کرد و کاربران می توانند با جستجوی هر موضوعی در سرچ باکس +Google، افراد و پست های مربوط به موضوع را پیدا کنند.
100. +Google برای همه: گوگل در نهایت به عنوان صدمین ویژگی جدید، محدودیت ها برای عضویت در +Google را برداشت و عضویت در آن را برای عموم آزاد کرد.  برای پیوستن به +Google می توانید به +/google.com مراجعه کنید.

سرویس Hangouts On Air. عکس از googleblog.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2012 Google News|PERSIAN. All rights reserved.
Google News|PERSIAN is a part of Digital Age DreamsTM.
This blog works independently of Google Inc.


Simple Template RE-DESIGN.
Powered by BloggerTM.