Original Publisher: Official Google blogPublish Time and Date: 9/15/2011 - 10:00 AMOriginal Author: Neal Mohan, Vice President of Display
گوگل از به روز رسانی دو ابزار جدید برای ناشران وب خبر داد. این دو ابزار به نام های DoubleClick for Publishers و DoubleClick Ad Exchange، به ترتیب جهت هرچه سفارشی تر شدن شیوه های انتشار محتوی رسانه ای (مانند صدا و تصویر) و نمایش تبلیغات راه اندازی شده اند. گوگل گفته است که این بهینه سازی ها در راستای درخواست های متعدد ناشران و همینطور بمنظور آسان سازی کار و با سرویس های گوگل و همینطور افزایش درآمد ناشران صورت پذیرفته است. به روز رسانی جدید در DoubleClick for Publishers به ناشران محتوی این امکان را می دهد تمام محتوی نتشر شده در وب را از طریق یک داشبورد کنترل کنند. همچنین تغغیرات جدید در DoubleClick Ad Exchange به ناشران تبلیغات این امکان را خواهد داد تا قبل از وارد شدن تبلیغاتشان به حراجی های تبلیغاتی، ابتدا به صورت خصوصی به تعدادی از مشتریان خاص ارائه شود.
No comments:
Post a Comment