Loading

2011-09-14

Ten years later

Original Publisher: Official Google blog
Publish Time and Date: 9/10/2011 - 08:18 PM
Original Author: Andy Berndt, Creative Lab, New York City
گوگل در سالروز یازدهم سپتامبر، اقدام به معرفی چند وبسیات کرده است:
 9/11 Memorial
در روز دوشنبه، 12 سپتامبر، 9/11 Memorial در محل بازمانده برج های دوقلو به روی عموم باز می شود. گوگل در همکاری با  9/11 Memorial اقدام به تاسیس وبسایتی برای نمایش تاریخچه راه اندازی آن کرده است. همچنین 9/11 Memorial اقدام به تهیه آلبوم یادبودی به نام Ten Years On با شرکت خوانندگان معروف برای گرامیداشت یاد جانباختگان حادثه یازدهم سپتامبر کرده است. 9/11 Memorial در YouTube نیز کانالی به راه انداخته و از مردم دعوت کرده است تا ویدئوهایشان را برای بزرگداشت جانباختگان به آن ارسال کنند.
The New York Times
YouTube  در همکاری با نیویوک تایمز کانالی برای پوشش اخبار و ویدئوهای شخصی درباره و بازتاب های اجتماعی حوادث 11 سپتامبر راه اندازی کرده است.
Mountain Lakes (NJ) Volunteer Fire Department
جان ریلی، مجری نرم افزار و نایب رئیس گروه داوطلبان آتش نشانی مونتین لیکس، First-Responder را جهت کمک به سازمان های عمومی مانند آتش نشانی و اورژانس بمنظور افزایش آمادگی آنان در مواقع اضطراری و پاسخ دهی بهتر در شرایط بحرانی به راه انداخته است. این نرم افزار منبع باز با استفاده از ابزارهای رایگان وب به ترسیم منابع بحرانی و طرح های احتمالی پرداخته، کمک های اولیه را اعزام و ره گیری کرده و در مواقع اظطراری با سازمان های امداد متقابل همکاری می کند.

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2012 Google News|PERSIAN. All rights reserved.
Google News|PERSIAN is a part of Digital Age DreamsTM.
This blog works independently of Google Inc.


Simple Template RE-DESIGN.
Powered by BloggerTM.