Loading

2012-04-11

Toward a simpler, more beautiful Google

گوگل نگارش تازه شبکه اجتماعی خود، +Google را با یک طراحی جدید منتشر کرد. این طراحی و قالب بندی جدید با هدف افزایش کارایی و انعطاف پذیری این شبکه انجام پذیرفته است. از جمله تغییرات جدید، جایگزینی دکمه های بالای صفحه با نواری در سمت چپ به نام نوار پیمایش (Navigation Ribbon) است که حالت تعاملی دارد و می توان محتوا و نحوه چینش آن را سفارشی کرد. گوگل این بخش را مکانی برای تحولات و معرفی امکانات جدید +Google دانسته است. نحوه نمایش عکس ها و همینطور مطالب کابران نیز تغییر کرده است. عکس های آلبوم ها به طور کامل در دسترس هستند و می توان تمام عکس های یک آلبوم را یکجا مشاهده کرد. مطالب و گفتگوهای کاربران نیز به شیوه جدید نمایش داده می شود که گوگل آن را کارت های گفتگو (Conversation Cards) نامیده است.
صفحه مربوط به Hangout ها هم تغییر کرده و ضمن نمایش Hangout های جاری و فراهم کردن امکان دسترسی سریع به آنها، فهرستی از دوستانی که قادر به انجام Hangout  هستند نیز در آن نمایش داده می شود. Hangout های پرطرفدار هم در همین صفحه و به صورت جداگانه مشخص شده اند. همچنین صفحه جدیدی به نام Explore (جایگزین بخش What's Hot) نیز به  نوار پیمایش اضافه شده است که برترین پست ها و همینطور پرمخاطب ترین هشتگ ها را نشان می دهد.
این تغییرات در طی چند روز آینده برای تمام کاربران قابل مشاهده خواهد بود. همچنین در اینجا یک تور سریع برای آشنایی با تغغیرات جدید +Google وجود دارد: +Learn More about Google


----------------------------
Source
Date/Time: 04/10/2012 - 05:46 AM
Author: Vic Gundotra, Senior Vice President
----------------------------

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2012 Google News|PERSIAN. All rights reserved.
Google News|PERSIAN is a part of Digital Age DreamsTM.
This blog works independently of Google Inc.


Simple Template RE-DESIGN.
Powered by BloggerTM.