Loading

2012-05-21

A look inside our 2011 diversity report

گوگل گزارش شمول جهانی تنوع نژادی و استعداد سال ۲۰۱۱ (2011 Global Diversity & Talent Inclusion Report) را منتشر کرد. این گزارش به بررسی وضعیت گروه هایی که به صورت تاریخی کمتر به آنها توجه شده است (مانند زنان، اقلیت های نژادی و قومی، افراد دارای ناتوانی های جسمی و...)، می پردازد. بر اساس این گزارش،‌ گوگل در سال گذشته بیش از ۱۹ میلیون دلار را صرف کمک به سازمان هایی کرده است که در زمینه گسترش تنوع فعالیت می کنند.
از زمینه های برجسته فعالیت گوگل در زمینه تنوع نژادی،‌ می توان برگزرای سمینارهای مختلف با محوریت رنگین پوستان مستعد (همایش HBCU در نیویورک، برنامه Top Black Talent در بریتانیا و همکاری در برگزاری کارگاه آموزشی برای جامعه آفریقایی-کارائیبی) و اعطای بورسیه تحصیلی به زنان در برنامه بورسیه تحصیلی یادبود آنیتا بروگ اشاره کرد. در داخل گوگل نیز برنامه هایی مانند ERGs، همایش Women@Google در کالیفرنیا و ژاپن، Sum of Google  با هدف گرامیداشت تنوع نژادی و ۴۶۴ مراسم در ۷۰ کشور مختلف در بزرگداشت روز زن برگزار شده است.
 گوگل ابزارها و سرویس هایی را نیز با هدف توجه به گروه هایی که به صورت تاریخی کمتر به آنها توجه شده، راه اندازی کرده است. ChromeVox یک صفحه خوان است که برای افراد داری مشکل بینایی منتشر شده است. Accelerate with Google به گروه های کمتر حمایت شده کمک می کند تا به ابزارها و اطلاعات گوگل دسترسی راحت تری داشته باشند و وبسایت Google for Veterans and Families برای کمک به سربازان و خانواده های انها راه اندازی شده است تا با استفاده از سرویس هایی مانند Google Earth ،‌YouTube و +Google با هم در ارتباط باشند.
اطلاعات بیشتر درباره این گزارش را در اینجا بخوانید:‌ Diversity@Google: A place to be you


----------------------------
Source
Date/Time: 05/18/2012 - 10:43 PM
Author: Yolanda Mangolini, Director, Global Diversity & Inclusion/Talent & Outreach Programs
----------------------------

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2012 Google News|PERSIAN. All rights reserved.
Google News|PERSIAN is a part of Digital Age DreamsTM.
This blog works independently of Google Inc.


Simple Template RE-DESIGN.
Powered by BloggerTM.