Loading

2012-07-18

معرفی و تشویق توسعه دهندگان برتر در برنامه Google Developers Expert

تیم Developer Relations از بخش توسعه دهندگان گوگل، برنامه جدیدی به نام (Google Developers Expert (GDE را با هدف معرفی و تجلیل توسعه دهندگان برجسته راه اندازی کرده است. گروه اولیه شامل ۲۶ کارشناس است که در زمینه تخصصی خود حرفه ای بوده و همکاری گسترده ای با جامعه توسعه دهندگان دارند.

عکس از Google Developers blog

نشان GDE هر ساله به جمع محدودی از توسعه دهندگانی که در زمینه های اندروید،‌ پردازش ابری، HTML5، کروم و  Google Maps با جوامع توسعه دهندگان همکاری  دارند، اهدا می گردد. این افراد از مزایایی مانند دسترسی نزدیک به تیم توسعه دهندگان در زمینه فعالیت خود، دسترسی زودهنگام به نگارش های توسعه و دعوت به نشست سالانه ای که در دفتر گوگل برگزار می شود، بهره مند خواهند شد. همچنین این افراد می توانند در معرفی خدمات خود از نشان اختصاصی GDE که با پیوندی به فهرست اعضا همراه است، استفاده کنند.
واجدین شرایط دریافت نشان GDE،‌ با معرفی اعضای تیم Google Developer Relations و تایید یک کمیته انتخاب می گردند. معیار های اصلی انتخاب اعضای GDE، سطح بالای مهارت فنی در یکی از حوزه های مربوطه، حضور آنلاین پررنگ در جامعه توسعه دهندگان و همچنین تجربه در ارائه به مخاطبان فنی است. افرادی علاقمند به دریافت نشان GDE می توانند نام، ایمیل، نام کشور یا منطقه، حوزه تخصصی  فعالیت خود و نحوه مشارکت خود با جامعه توسعه دهندگان را به نشانی gde-nomination@google.com ارسال کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر به صفحه رسمی برنامه Google Developers Expert مراجعه کنید.

نمونه ای از نشان GDE. عکس از Google Developers blog

 ►REF  Google Developers blog - Google Developers Expert: recognizing and rewarding top developers Amir Shevat [07-17-2012]

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2012 Google News|PERSIAN. All rights reserved.
Google News|PERSIAN is a part of Digital Age DreamsTM.
This blog works independently of Google Inc.


Simple Template RE-DESIGN.
Powered by BloggerTM.