Loading

2012-07-12

همایش Google I/O و فراتر از آن

ویدئوهای مربوط به نشست های تیم اندروید در همایش سالانه Google I/O بر روی YouTube قرار گرفت. ویدئوهای مربوط به نشست های پیرامون سیستم عامل اندروید علاوه بر اینکه به طور کامل در یک Playlist مجزا منتشر شده اند، بر اساس دسته بندی های توسعه دهندگان (طراحی، توسعه و توزیع) نیز در دسترس هستند.
در کنار انتشار ویدئوهای مربوط به همایش سالانه Google I/O، تیم توسعه دهندگان اندروید بخش جدیدی به نام Google Developers Live را راه اندازی کرده است تا ارتباط جامعه کاربران و توسعه دهندگان اندروید در فاصله یک ساله میان همایش های Google I/O همچنان حفظ شود. بعلاوه این هفته، در روز چهارشنبه، برنامه پرسش و پاسخ Android Developer Office Hours در سه ناحیه  زمانی ایالات متحده، اروپا/خاورمیانه/آفریقا و آسیا/پاسفیک  از سر گرفته می شود و سخنرانان دو نشست "What's New in Jelly Bean" و "What's new in Android Developer Tools" در همایش 2012 Google I/O (چت هاسی، رومن گای، خاویر دوکروهت و تور نوربای) ، به پرسش های کاربران پاسخ خواهند داد.
در روز جمعه نیز دو برنامه "The Friday Review of Apps" و "The Friday Review of Games" برگزار خواهد شد. تمام این برنامه ها به صورت زنده از طریق developer.android.com و کانال توسه دهندگان اندروید در YouTube قابل مشاهده خواهند بود. همچنین تیم توسعه دهندگان اندروید در نظر دارد برنامه Office Hours و نشست های مربوط به 2012 Google I/O را به صورت پادکست (به عنوان بخشی از Android Developers Live audio podcast) منتشر کند.



 ►REF  Android Developers blog Google I/O and Beyond, Reto Meier [07-10-2012]

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2012 Google News|PERSIAN. All rights reserved.
Google News|PERSIAN is a part of Digital Age DreamsTM.
This blog works independently of Google Inc.


Simple Template RE-DESIGN.
Powered by BloggerTM.