Loading

2011-10-07

Google scholarships in Europe, Middle East and Africa: Accepting applications for 2012!

گوگل اعلام کرده است از امروزدرخواست ها برای دریافت 2 بورسیه تحصیلی گوگل در سال 2012، پذیرفته می شود. این دو بورسیه عبارتند از:

  • بورسیه اروپایی گوگل برای دانشجویان ناتوان: این بورسیه جهت دانشجویان ناتوانی است که در سال تحصیلی 2013-2012 در یک دانشگاه اروپایی اقدام به تحصیل کنند. نام نویسی باید در رشته علوم کامپیوتر، مهندسی کامپیوتر، انفورماتیک و یا رشته هایی مشابه از نظر فنی، صورت پذیرفته باشد. افرادی با ناتوانی، بیماری روحی و یا بیماری های با طول درمان زیاد مانند خوانش پریشی (Dyslexia)، کنش پریشی (Dyspraxia)، اختلال بینایی و شنوایی، دیابت، صرع، افسردگی، اختلالات اضطرابی (Anxiety Disorders) و هرگونه بیماری جسمی و یا روحی دیگر، شامل این بورسیه می شوند.
  • بورسیه گوگل به یاد آنیتا براگ (Anita Borg)*: این بورسیه جهت بانوانی است که در سال تحصیلی 2013-2012 در رشته علوم کامپیوتر، مهندسی کامپیوتر، انفورماتیک و یا رشته هایی مشابه از نظر فنی، در یکی از دانشگاه های اروپا، خاورمیانه و یا آفریقا نام نویسی کرده و سابقه قابل قبول دانشگاهی داشته باشند.
آخرین مهلت درخواست برای هر دو بورسیه اول فوریه 2012 است و نتایج در می 2012 اعلام خواهد شد. افراد پذیرفته شده 7000  یورو کمک هزینه تحصیلی دریافت می کنند و از دانش پژوهان و برنگدان نهایی دعوت خواهد شد تا نشستی که در ماه ژوئن در دفتر گوگل در اروپا برگزار خواهد شد، شرکت کنند.
این دو بورسیه تنها بخشی از برنامه های اموزشی گوگل است. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره فعالیت های گوگل دراین زمینه، به Google EMEA University Programs مراجعه نمایید.


* آنیتا براگ (2003-1949)، دانشمند آمریکایی در زمینه کامپیوتر و بنیانگذار انستیتو زنان و تکنولوژی (امروز انستیتوی آنیتا براگ برای زنان و تکنولوژی).
----------------------------
Source
Publisher: Google Student blog
Date/Time: 10/6/2011 - 08:00 AM
Author: Jenny McColl, University Programmes Specialist

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2012 Google News|PERSIAN. All rights reserved.
Google News|PERSIAN is a part of Digital Age DreamsTM.
This blog works independently of Google Inc.


Simple Template RE-DESIGN.
Powered by BloggerTM.