Loading

2012-03-21

Capturing The Value Of Social Media Using Google Analytics

تیم Google Analytics گروه تازه ای از گزارش های مربوط به شبکه های اجتماعی را، با عنوان Social reports، معرفی کرده است. این گزارش ها، شکاف میان رسانه های اجتماعی و معیارهای تجاری را پر خواهد کرد. این گزارش ها به کاربران کمک خواهد کرد که از میزان کارایی و ترافیک حاصل از شبکه های اجتماعی آگاه شوند؛ از فعالیت های اجتماعی مرتبط با وبلاگ یا وبسایت در داخل یا خارج آن مطلع گردند و به تصمیم گیری بهتر و کارآمدتری داشته باشند. این گزارش ها به چهار بخش تقسیم می شوند: Social Plugins ،Social Sources ،Conversions Report ،Overview Report و Activity Stream.
Overview Report همانگونه که از نامش پیداست، نمایی کلی از وضعیت رسانه های اجتماعی را نشان می دهد؛ Conversions Report به بررسی میزان کارایی کانال های مختلف اجتماعی می پردازد؛ Social Sources نشانگر معیارها و نحوه تعامل کاربران هرشبکه اجتماعی است؛ Social Plugins به بررسی میزان محبوبیت موضوعات و مقالات مختلف در رسانه های اجتماعی می پردازد و نهایتا Activity Stream نحوه تعامل کاربران با محتوی سایت یا وبلاگ در خارج از آن، در شبکه های اجتماعی، را نشان می دهد.
این گزارش ها در طول چند هفته آینده برای تمام کاربران عمومی خواهند شد.

گزارش بخش Social Sources؛ نمایش تعداد بازدیدها در برابر ارجاع های شبکه های اجتماعی. عکس از Google Analytics blog

----------------------------
Source
Date/Time: 03/20/2012 - 06:55 AM
Author: Phil Mui, Group Product Manager
----------------------------

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2012 Google News|PERSIAN. All rights reserved.
Google News|PERSIAN is a part of Digital Age DreamsTM.
This blog works independently of Google Inc.


Simple Template RE-DESIGN.
Powered by BloggerTM.