Loading

2012-03-15

High school seniors in the US and Canada interested in pursuing computer science - Apply to CSSI today!

گوگل با هدف حفظ و گسترش علوم کامپیوتر موسسه ای به نام انستیتو تابسانی علوم کامپیوتر (Computer Science Summer Institute, CSSI) را تاسیس کرده است. 60 دانشمند علوم کامپیوتر برای شرکت در یکی از جلسات CSSI با هزینه گوگل در مقر گوگل در مانتین ویوی کالیفرنیا یا یکی از دفاتر گوگل در کمبریج و ماساچوست، انتخاب خواهند شد. نشست اول از 24 ژوئن تا 12 جولای و نشست دوم از 22 جولای تا 10 آگوست خواهد بود. نشست شامل برنامه های تعاملی و مشارکتی علوم کامپیوتر و ملاقات با فارغ التحصیلان علوم کاممپیوتر و مهندسان گوگل و نحوه فعالیت ها در این شرکت خواهد بود. همچنین در این نشست ها مهندسان گوگل و متخصصانی از سراسر دنیای تکنولوژی نیز سخنرانی خواهند کرد.
فارغ التحصیلان دبیرستانی که قصد ادامه تحصیل در یکی از دانشگاه های ایالات متحده یا کانادا را در یکی از رشته های مربوط به علوم کامپیوتر دارند، می توانند برای شرکت در این نشست ها ثبت نام کنند. از دانش آموزانی که در رشته هایی که به طور تاریخی کمتر مورد توجه بوده است فعالند، به طور جدی برای ثبت نام دعوت به عمل آمده است.
برای ثبت نام می توانید به نشانی: www.google.com/jobs/cssi مراجعه کنید. سوالات خود را نیز با ایمیل cssi@google.com در میان بگذارید. زمان پایان ثبت نام، روز جمعه 20 آوریل، ساعت 11:59 به وقت سواحل غربی است.

----------------------------
Source
Publisher: Google Student blog
Date/Time: 03/14/2012 - --:-- --
Author: Jaclyn DeCicco, University Programs Specialist
----------------------------

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2012 Google News|PERSIAN. All rights reserved.
Google News|PERSIAN is a part of Digital Age DreamsTM.
This blog works independently of Google Inc.


Simple Template RE-DESIGN.
Powered by BloggerTM.