Loading

2012-03-16

Making our ads better for everyone

گوگل طی گزارشی در وبلاگ رسمی گوگل، اعلام کرده است با به کار گیری روش های جدید بهینه سازی تبلیغات آنلاین در سال 2011، بیش از 50% از حجم تبلیغات زیانبار (Harmful) و سودجویانه (Scam) کم کرده است. تبلیغات زیانبار و سودجویانه به آن دسته از تبلیغات گفته می شود که با وعده هایی بی اساس، مانند «کاهش وزن تضمینی» یا «در خانه ثروتمند شوید»، به فریب کاربران می پردازند. بعلاوه گوگل از پذیرش تبلیغاتی که برای انسان و سلامتیش زیانبار است، مانند تبلیغات درباره سیگار یا انواع اسلحه، خوداری می کند. بنا بر این گزارش، گوگل به منظور مقابله با تبلیغات زیانبار و سودجویانه، سالانه محتوای میلیون ها وبسایت و تبلیغ را بررسی می کند تا از آلوده نبودن آنها به بدافزار (Malware) و عاری بودن از محتوای زیانبار و سودجویانه، اطمینان یابد. از جمله اقدامات جدید گوگل برای مقابله با این نوع تبلیغات می توان به بهبود نظارت بر جستجو برای مقابله با تبلیغات تقلبی، ارائه «مدل ریسک» جدیدی برای تشخیص تخلفات، سریعتر شدن فرآیند بررسی دستی و همینطور پاسخگویی به گزارشات در24 ساعته اشاره کرد.
مطالعه سیاست های گوگل در این زمینه می تواند برای شرکت های تبلیغاتی مفید باشد. همچنین وبسایت Good to Know نیز نکته های مفیدی در مقابله با تبلیغات تقلبی ارائه می کند. همچنین کاربران می توانند تبلیغاتی را که به نظر آنها محتوایی زیانبار و سودجویانه دارند یا قوانین مربوط به تبلیغات گوگل را نقض می کند، گزارش کرده یا از آنها، به سازمان هایی که نامشان در مرکز پشتیبانی گوگل موجود است، شکایت کنند.



----------------------------
Source
Date/Time: 03/15/2012 - 02:00 AM
Author: Sridhar Ramaswamy, SVP, Engineering
----------------------------

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2012 Google News|PERSIAN. All rights reserved.
Google News|PERSIAN is a part of Digital Age DreamsTM.
This blog works independently of Google Inc.


Simple Template RE-DESIGN.
Powered by BloggerTM.