Loading

2012-04-04

Going global in search of great art

گوگل گالری های 151 موزه در 40 کشور جهان را به مجموعه گالری های پروژه Google Art اضافه کرد. این بسته توسعه جدید که علاوه بر نقاشی شامل مجسمه و نقاشی خیابانی و عکس نیز می شود، به پروژه Google Art هویت جدید بخشیده و آن را به پروژه ای بین المللی تبدیل کرده است. تا پیش از این Google Art تنها شامل گالری هایی از 17 موزه در 5 کشور می شد که تنها شامل آثار هنرمندان غربی بود. بسته جدید شامل بیش از 300,000 تصویر با وضوح بالا است که آثار موجود در بناها و موزه های گوناگون جهان، از کاخ سفید در واشنگتن دی سی و موزه هنر اسلامی در قطر، تا موزه ملی هنر مدرن دهلی نو و موزه  هنر متروپولیتن نیویورک را دربر می گیرد.
ظاهر و امکانات جانبی وبسایت Google Art Project نیز به روز شده است. طراحی این وبسایت به طور کامل دستخوش تغییر شده و امکان به اشتراک گذاشتن گالری ها در Hangout های +Google هم اضافه شده است. همچنین علاوه بر بهینه شدن و افزایش کیفیت Street View های داخل موزه ها، امکان دسترسی مستقیم به این Street View ها از Google Maps هم وجود خواهد داشت. در کنار اینها بخش My Gallery هم بهبود یافته و کاربران می توانند تا 30 هزار اثر را برای خود علامتگذاری کرده و گالری شخصی خود را ایجاد نمایند. بعلاوه 45 اثر هنری نیز با استفاده از فناوری Gigapixel گوگل عکس برداری شده اند که وضوح بسیار بالای آنها امکان مطالعه کوچکترین جزئیات آثار را فراهم می کنند.
برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره Google Art Project و آگاهی از برنامه های توسعه آن، به صفحه آن در +Google مراجعه کنید: +Art Project on Google


----------------------------
Source
Date/Time: 04/03/2012 - 11:30 AM
Author: Amit Sood, Google Art Project
----------------------------

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2012 Google News|PERSIAN. All rights reserved.
Google News|PERSIAN is a part of Digital Age DreamsTM.
This blog works independently of Google Inc.


Simple Template RE-DESIGN.
Powered by BloggerTM.