Loading

2012-05-08

Mark your calendar to ‘Hangout on Air’ and learn how to build a mobile site in minutes

گوگل در یک همکاری مشترک با شرکت DudaMobile یک Site Builder برای طراحی نگارش موبایلی وبسایت ها به صورت رایگان تولید کرده است. این سامانه در سه گام امکان ایجاد نگارش موبایلی وبسایت همراه با کدهای لازم جهت ارجاع بازدید کنندگان با دستگاه های موبایل به نگارش موبایلی را در اختیار کاربران قرار می دهد.
در همین زمینه، در روز 10 می، ساعت 10 صبح به وقت سواحل غربی، گوگل یک Hangout با موضوع ایجاد نگارش موبایلی وبسایت ها، با اشاره به فعالیت های دو شرکت Top Mast Resort در ماساچوست و Sava’s Restaurant در میشیگان در این زمینه، برگزار خواهد کرد. در این Hangout درباره مزایای حاصل از استفاده از نگارش موبایلی برای این شرکت ها، مانند نسبت  پنج برابر ثبت سفارشات برای سفر از طریق نگارش موبایلی در برابر شیوه های آنلاین معمول برای شرکت Top Mast Resort و یا پیشی گرفتن شرکت Sava’s Restaurant از 95 درصد رستوران هایی که از نگارش موبایلی وبسایت استفاه نمی کنند، صحبت خواهد شد. در پایان نیز، دنیس مینک، رئیس بخش بازاریابی شرکت DudaMobile درمورد بهترین شیوه های استفاده از Site Builder این شرکت و همینطور نکات مهم پیرامون ایجاد یک نگارش موبایلی صحبت خواهد کرد.
علاقمندان می توانند سوالات خود را از طریق هشتگ  GoMoSite# یا بصورت کامنت در صفحه  Think with Google در +Google که میزبان این Hangout خواهد بود، مطرح کنند.

عکس از Google Analytics blog

----------------------------
Source
Date/Time: 05/07/2012 - 03:27 PM
Author: Suzanne Mumford, Google Mobile Ads Marketing
----------------------------

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2012 Google News|PERSIAN. All rights reserved.
Google News|PERSIAN is a part of Digital Age DreamsTM.
This blog works independently of Google Inc.


Simple Template RE-DESIGN.
Powered by BloggerTM.