تیم Google Analytics بخش جدیدی را با موضوع ارجاع های خارجی (Backlinks) به مجموعه گزارش های Social Reports اضافه کرده است. این گزارش نشان می دهد که کدام مطالب بیشتر مورد توجه بوده و بحث و گفتگوی بیشتری درباره آن در وبسایت های دیگر در جریان است. به این ترتیب مدیران وبسایت ها می توانند با توجه به میزان و نحوه بازخورد مطالب مختلف، سیر و جهت فعالیت های آتی خود را تعیین کنند.
تهیه این گزارش ها با استفاده از پروتکلی که اولین با در سال 2002 معرفی شد، ممکن شده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه به مطلب مربوط به معرفی گزارش های اجتماعی مراجعه کنید. همچنین مطالعه این مثال عینی نیز می تواند مفید باشد:
تهیه این گزارش ها با استفاده از پروتکلی که اولین با در سال 2002 معرفی شد، ممکن شده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه به مطلب مربوط به معرفی گزارش های اجتماعی مراجعه کنید. همچنین مطالعه این مثال عینی نیز می تواند مفید باشد:
عکس از Google Analytics blog |
----------------------------
Source
Publisher: Google Analytics blog
Date/Time: 05/03/2012 - 10:09 AM
Author: Ilya Grigorik, Google Analytics Team
----------------------------
----------------------------
No comments:
Post a Comment