Loading

2012-07-23

جزئیات بیشتر در نقشه بخش هایی از اروپا،‌ آفریقا و آسیا

گوگل به روز رسانی های جدیدی را برای نقشه کشورهای کرواسی،‌ جمهوری چک، یونان،‌ایرلند،‌ ایتالیا، لسوتو،‌ ماکائو، پرتغال،‌ سن مارینو، سنگاپور و واتیکان سیتی منتشر کرد. طی این به روز رسانی جزئیات گسترده ای به نقشه این کشورها افزوده خواهد شد. جزئیات بیشتر در سواحل و مرزهای آبی، جزئیات دقیق تر نام مکان های مهم مانند فرودگاه ها، دانشگاه ها و مکان های عمومی و اطلاعات مسیرهای عادی و تجاری کشتیرانی از جمله موارد افزوده شده به این نقشه ها هستند.
مسیرهای فرعی نیز در برابر بزرگراه ها برجسته تر شده اند و استفاده از نام های چند زبانه توسعه و بهبود یافته است. بعلاوه نقشه های این ۱۱ کشور به همراه ۳ کشور مصر، لهستان و اوکراین به مجوعه نقشه های Offline اپلیکیشن Google Maps برای Android اضافه شده است.
گوگل با توجه به تغییرات مداوم راه ها و نقشه ها، از کاربران درخواست کرده است که در استفاده از این نقشه ها احتیاط لازم را به عمل آورند و در صورت مواجهه با هرگونه مغایرت،‌ آن را از طریق ابزار Report a problem گزارش کنند. این به روز رسانی های در سرویس Google Maps در ادامه روند انتشار تصاویر مربوط به قطب جنوب  و بخشی از برنامه گوگل برای جامع و دقیق تر کردن Google Maps و ساده تر کردن کار با آن است.


دقیق تر شدن مکان کانال ها، ساختمان های سه بعدی به همراه عنوان های دقیق تر برای آنها در نقشه ونیز، ایتالیا. مشاهده نقشه بزرگتر


 ►REF  Official Google blog &‌ Google LatLong blog - More detailed maps in parts of Europe, Africa and Asia, Michael Weiss-Malika [07-19-2012]

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2012 Google News|PERSIAN. All rights reserved.
Google News|PERSIAN is a part of Digital Age DreamsTM.
This blog works independently of Google Inc.


Simple Template RE-DESIGN.
Powered by BloggerTM.