با آغاز به کار کنفرانس توسعه دهندگان بازی (GDC 2012)، گوگل با انتشار مطلبی در وبلاگ توسعه دهندگان گوگل، به تشریح برخی فعالیت های خود در زمینه بازی های تحت مرورگر پرداخت. در این نوشته گوگل به اقداماتی نظیر همکاری با دیگر ناشران مرورگرها در توسعه API های جدید HTML5، مانند Mouse Lock، Gamepad و Fullscreen و همچنین توسعه (Native Client (NaCl که مرورگر ها را قادر به اجرای بازیهایی با کیفیت کنسول می سازد، اشاره کرده است. در مورد اخیر، گوگل اعلام کرده است که از این پس موتور بازی BlitzTech و موتور فیزیک Havok نیز از فناوری Native Client گوگل پشتیبانی می کنند.
گوگل ضمن تاکید بر اینکه همچنان به توسعه و نشر بازیهای جدید برای شبکه +Google ادامه خواهد داد، اعلام کرده است که قصد دارد این بازی ها را در فروشگاه اینترنتی کروم هم عرضه کند. بعلاوه اخیرا شیوه پرداخت از داخل نرم افزار (In-App Payments) نیز در همین راستا، جهت پشتیبانی از ارزهای مختلف بهینه شده است.
علاقمندان می توانند برای اطلاعات بیشتر به بخش بازی وبسایت توسعه دهندگان گوگل مراجعه کرده یا از غرفه تیم توسعه دهندگان گوگل در نمایشگاه GDC 2012 بازدید کنند. هش تگ googlegdc# نیز برای دنبال کردن اخبار تیم توسعه دهندگان گوگل در کنفرانس توسعه دهندگان بازی در +Google در دسترس است.
گوگل ضمن تاکید بر اینکه همچنان به توسعه و نشر بازیهای جدید برای شبکه +Google ادامه خواهد داد، اعلام کرده است که قصد دارد این بازی ها را در فروشگاه اینترنتی کروم هم عرضه کند. بعلاوه اخیرا شیوه پرداخت از داخل نرم افزار (In-App Payments) نیز در همین راستا، جهت پشتیبانی از ارزهای مختلف بهینه شده است.
علاقمندان می توانند برای اطلاعات بیشتر به بخش بازی وبسایت توسعه دهندگان گوگل مراجعه کرده یا از غرفه تیم توسعه دهندگان گوگل در نمایشگاه GDC 2012 بازدید کنند. هش تگ googlegdc# نیز برای دنبال کردن اخبار تیم توسعه دهندگان گوگل در کنفرانس توسعه دهندگان بازی در +Google در دسترس است.
عکس از Google Developers blog |
----------------------------
Source
Publisher: Google Developers blog
Date/Time: 03/05/2012 - 08:00 AM
Author: David Glazer, Google+ Engineering Director
----------------------------
----------------------------
No comments:
Post a Comment