Loading

2012-03-10

Better insights with Multi-Channel Funnels: Product update

تیم Google Analytics، به روز رسانی جدیدی را برای Multi-Channel Funnels منتشر کرده است. این به روز رسانی جدید، به درک بهتر نحوه تاثیر کانال های بازاریابی کمک می کند. به عنوان مثال کانال تبلیغات پولی (Paid Advertising) به سه کانال نمایش (Display)، جستجوی پولی (Paid Search) و سایر تبلیغات (Other Advertising) جایگزین شده است (فهرست تغییرات در مفاهیم کانالها را در اینجا مشاهده کنید). آثار این کانال های به روز شده در بخش Multi-Channel Visualizer و همینطور گزارش هایی مانند Top Conversion Paths و Assisted Conversions قابل مشاهده است. همچنین کانال Social Network هم برای پشتیبانی از لیست دامنه های طولانی تر (بیشتر از 400) که با عنوان اجتماعی طبقه بندی خواهد شد، به روز شده است.
کاربران می توانند نظرات خود را درباره تغییرات در Google Analytics از طریق این فرم منعکس نمایند.

عکس از Google Analytics blog

----------------------------
Source
Date/Time: 03/09/2012 - 02:11 PM
Author: Bill Kee, Google Analytics team
----------------------------

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2012 Google News|PERSIAN. All rights reserved.
Google News|PERSIAN is a part of Digital Age DreamsTM.
This blog works independently of Google Inc.


Simple Template RE-DESIGN.
Powered by BloggerTM.