10 روز ابتدایی ماه می، شاهد سه کنفرانس کاربران Google Analytics خواهد بود. این کنفرانس ها، بخشی از روندی از رویدادهای جهان هستند که همکاران تایید شده Google Analytics میزبانی می کنند. اولین کنفرانس از این سری، در روز 3 می در شهر بروکسل برگزار می شود. این کنفرانس، اولین کنفرانس کاربران Google Analytics در کشور بلژیک است که پیرامون موضوعاتی مانند بهینه سازی ROI با استفاده از Advanced Campaign Tracking و همینطور سفارشی سازی داشبورد خواهد بود. تعدادی از همکاران بلژیکی گوگل و مهندسانی از خود گوگل نیز در این کنفرانس سخنرانی خواهند کرد. برنامه کامل کنفرانس بروکسل در اینجا در دسترس است: www.gabc.be
کنفرانس دوم، در روز 8 می در استکهلم سوئد برگزار می گردد. کنفرانس استکهلم با محوریت روش های استفاده از Google Analytics به موثرترین شکل خواهد بود متخصصانی از گوگل و همکاران تایید شده گوگل مانند inUse Insights ،Klikki ،iProspect ،Guava و Relevant Traffic در آن سخنرانی خواهند کرد. برنامه کامل کنفرانس بروکسل در اینجا در دسترس است: www.analyticsconference.se
آخرین کنفرانس از این سری، در روز 10 می در شهر بارسلونا برگزار خواهد شد. این کنفرانس با هدف با اشتراک گذاشتن تجربیات کاربران Google Analytics برگزار خواهد شد. ضمن آنکه سخنرانانی از گوگل نیز در آن حضور خواهند داشت. برنامه کامل کنفرانس بروکسل در اینجا در دسترس است: www.googleanalyticsconference.es
کنفرانس دوم، در روز 8 می در استکهلم سوئد برگزار می گردد. کنفرانس استکهلم با محوریت روش های استفاده از Google Analytics به موثرترین شکل خواهد بود متخصصانی از گوگل و همکاران تایید شده گوگل مانند inUse Insights ،Klikki ،iProspect ،Guava و Relevant Traffic در آن سخنرانی خواهند کرد. برنامه کامل کنفرانس بروکسل در اینجا در دسترس است: www.analyticsconference.se
آخرین کنفرانس از این سری، در روز 10 می در شهر بارسلونا برگزار خواهد شد. این کنفرانس با هدف با اشتراک گذاشتن تجربیات کاربران Google Analytics برگزار خواهد شد. ضمن آنکه سخنرانانی از گوگل نیز در آن حضور خواهند داشت. برنامه کامل کنفرانس بروکسل در اینجا در دسترس است: www.googleanalyticsconference.es
----------------------------
Source
Publisher: Google Analytics blog
Date/Time: 04/27/2012 - 07:47 AM
Author: Jon Day, Google Analytics Team
----------------------------
----------------------------
No comments:
Post a Comment