Loading

2012-05-02

SPDY performance on mobile networks

 تیم توسعه دهندگان گوگل در آزمایشی که بر روی پروتکل SPDY در برابر پروتکل HTTP انجام داده، نتایج جالبی به دست آورده است. این آزمون با استفاده از یک گوشی Galaxy Nexus سامسونگ که نگارش 4 (بستنی ساندویچی) سیستم عامل اندروید بر روی آن اجرا می شود، انجام شده است. مرورگر مورد استفاده نیز نگارش اندرویدی مرورگر کروم (Chrome for Android)،که از پروتکلSPDY  پشتیبانی می نماید، بوده است. در این آزمون بیش از 77 نشانی در 31 دامین پرطرفدار ، بارگذاری شده است و نتیجه حاصل از آن نشان می دهد متوسط زمان بارگذاری با استفاده از  پروتکل SPDY در این سایت ها، 23 درصد بهبود یافته است که نشاندهنده افزایش 1.3 برابری سرعت نسبت به پروتکل HTTP است.
لازم به یادآوری است بجز مرورگر کروم، مرورگرهای فایرفاکس و Amazon Silk نیز از SPDY پشتیبانی می کنند. همچنین سرورهای آپاچی نیز می توانند با استفاده از mod_spdy module از این پروتکل استفاده کنند. برای اطلاعات بیشتر به مقاله منتشر شده در این باره مراجعه کنید.

مقایسه عملکرد 2 پروتکل SPDY و HTTP. بجز در یک مورد، عملکرد SPDY ، در بعضی موارد تا 50%، بهتر از HTTP بوده است. عکس از Google Developers blog

----------------------------
Source
Date/Time: 05/01/2012 - 07:45 AM
Author: Matt Welsh, Ben Greenstein, and Michael Piatek, Mobile Web Performance Team
----------------------------

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2012 Google News|PERSIAN. All rights reserved.
Google News|PERSIAN is a part of Digital Age DreamsTM.
This blog works independently of Google Inc.


Simple Template RE-DESIGN.
Powered by BloggerTM.