Loading

2012-04-24

Helping every business play big on YouTube

گوگل سرویس تبلیغاتی جدیدی را برای YouTube به کار گرفته است که بر ساختار سرویس AdWords بنا شده است. این سرویس جدید که Google AdWords for video نام دارد، بر اساس تعداد کلیک ها، درصدی را به نمایش دهنده پرداخت می کند. بعلاوه گوگل با استفاده از فناوری TrueView video ads روشی ایجاد کرده است تا آگهی دهندگان تنها برای ویدئوهایی که کاربر خودش آنها را انتخاب و پخش کرده باشد هزینه پرداخت کنند. Google AdWords for video به گونه ای طراحی شده تا تبلیغات را برای کاربران هدف مناسبی نمایش دهدو همچنن امکان نمایش نحوه تعامل کاربران با ویدئو را نیز فراهم می کند.
گوگل به 500 هزار کاربر جدیدی که برای این سرویس ثبت نام کنند، مبلغ 75 دلار کمک خواهد کرد تا تبلیغات خود را سروسامان دهند. همچنین بخشی به نام YouTube Advertiser Playbook نیز راه اندازی شده است تا برای تهیه ویدئوهای تبلیغاتی به کاربران کمک کند. درکنار اینها، برنامه سفیر YouTube نیز به برای شناخت هرچه بیشتر کاربران YouTube که از آن برای توسعه کسب و کارشان استفاده می کنند به راه افتاده است. (اطلاعات بیشتر در اینجا: YouTube Marketing Ambassadors play big at Google). برای دریافت آخرین اخبار در این زمینه، به صفحه YouTube برای کسب و کارها در +Google مراجعه کنید.


----------------------------
Source
Publisher: YouTube blog
Date/Time: 04/22/2012 - --:-- --
Author: Baljeet Singh, YouTube Group Product Manager
----------------------------

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2012 Google News|PERSIAN. All rights reserved.
Google News|PERSIAN is a part of Digital Age DreamsTM.
This blog works independently of Google Inc.


Simple Template RE-DESIGN.
Powered by BloggerTM.