تیم Google Analytics روز پنجشنبه این هفته (26 آوریل)، ساعت 10 صبح به وقت سواحل غربی، میزبان یک سمینار تحت وب (اصطلاحا Webinar) با موضع Marketing Attribution است. بیل کی مدیر تولید بخش Attribution و استفان تورنکوئیست نائب رئیس بخش تحقیقات Econsultancy در این سمینار در مورد دستاوردها و برخی ابزارهای گوگل مانند Search Funnels و Multi-Channel Funnels در زمینه Attribution سخنرانی خواهند کرد. بعلاوه پیش نمایشی از ابزار مدل سازی Attribution جدیدی در بخش ویژه Google Analytics نشان داده خواهد شد.
همچنین نکاتی نیز درباره نحوه آغاز به کار با Attribution بیان خواهد شد. این، اولین سری از سمینارهایی با موضوع Attribution است و سمینارهای بعدی به تدریج برگزار خواهد شد. برای ثبت نام در این سمینار به اینجا مراجعه کنید: Register
همچنین نکاتی نیز درباره نحوه آغاز به کار با Attribution بیان خواهد شد. این، اولین سری از سمینارهایی با موضوع Attribution است و سمینارهای بعدی به تدریج برگزار خواهد شد. برای ثبت نام در این سمینار به اینجا مراجعه کنید: Register
عکس از Google Analytics blog |
----------------------------
Source
Publisher: Google Analytics blog
Date/Time: 04/20/2012 - 04:20 PM
Author: Sara Jablon Moked, Product Marketing Manager, Conversion and Attribution
----------------------------
----------------------------
No comments:
Post a Comment