Loading

2012-05-17

Two new Analytics webinars -- for advanced and beginning users

تیم Google Analytics در همکاری با تیم Learn with Google، هفته آینده میزبان دو سمینار وبی (Webinar) خواهد بود. اولین سمینار با موضوع «شروع به کار با Google Analytics»، در روز سه شنبه،‌۲۳ می ، ساعت ۸ عصر به وقت گرینویچ (۱۲ ظهر به وقت ساحل غربی و ۶ عصر به وقت سواحل شرقی) برگزار خواهد شد. این سمینار را جاستین کاترونی ارائه خواهد کرد و در آن به توضیح اوصول اولیه و نکات کلیدی Google Analytics می پردازد. محتوی این سمینار در سطح "تازه کار" درجه بندی شده است.
دومین سمینار با موضوع «ایجاد بلوک های اسناد دیجیتال»، در روز چهارشبه،‌۲۴ می، ساعت عصر به وقت گرینویچ (۹ صبح به وقت ساحل غربی و ۱۲ ظهر به وقت سواحل شرقی) برگزار خواهد شد. این سمینار که با درجه بندی "متوسط/پیشرفته" رده بندی شده است را بیل کی، مدیر تولید تیم Google Analytics ارائه می کند. در این وبینار درباره مفهوم اسناد بازاریابی (Marketing Attribution) و نحوه کاربرد و استفاده از آنها توضیح داده می شود.
شرکت در این وبینارها رایگان است و برای ثبت نام در آنها می توانید به اینجا مراجعه کنید: Register. برای دریافت اطلاعت بیشتر درباره سایر وبینارهای گوگل به اینجا مراجه کنید: Webinars

----------------------------
Source
Date/Time: 05/15/2012 - 10:30 AM
Author: Ian Myszenski, Google Analytics Team
----------------------------

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2012 Google News|PERSIAN. All rights reserved.
Google News|PERSIAN is a part of Digital Age DreamsTM.
This blog works independently of Google Inc.


Simple Template RE-DESIGN.
Powered by BloggerTM.