Loading

2012-06-01

Local—now with a dash of Zagat and a sprinkle of Google+

گوگل بخش جدیدی به نام Local را به سرویس +Google اضافه کرده است که کاربران از طریق آن می توانند به مکان های مختلف امتیاز داده و آنها را بررسی، توصیه و یا نقد کرده و با دیگران به اشتراک بگذارند. این ویژگی جدید علاوه بر+Google در سرویس های Google Search و Google Maps و همینطور بر روی گوشی های هوشمند و تبلت ها نیز قابل استفاده است. طریق بخش Local امکان جستجو برای یک رستوران، موزه و یا هر مکان دیگری را فراهم  می کند. با کلیک کردن بر روی هرکدام از این نتایج جستجو، کاربر به یک صفحه +Google هدایت می شود که در آنجا اطلاعاتی درباره آن مکان به همراه تصاویر، امتیازهای Zagat، نقد و بررسی کاربران و اطلاعات کاربردی دیگر در دسترس است.
Zagat شرکتی است که به رتبه بندی مکان های مختلف می پردازد و گوگل در سال گذشته آن را به مالکیت خود در آورد. امتیاز Zagat، یک سیستم امتیاز دهی 30 نمره ای است که جنبه های مختلف یک مکان را رتبه بندی می کند. کاربران نیز می توانند ضمن مشاهده نظرات دیگران درباره یک مکان، نظرات و عکس های  خود را نیز به صفحه مربوط به هر مکان اضافه کنند و عملکرد این بخش با گسترش و تعدد نظرات و بررسی های کاربران بهبود می یابد.
شرکت ها و صاحبان تجارت می توانند اطلاعات فهرست مکان های خود را از طریق ابزار Google Places for Business مدیریت کنند. گوگل در آینده راه کارهای ساده تری را برای مدیریت مکان ها در +Google ارائع خواهد کرد. اطلاعات بیشتر در این زمینه در   وبلاگ Google and Your Business در دسترس است.

بخش جدید Local در +Google . عکس از Google Latong blog

----------------------------
Source
Date/Time: 05/30/2012 - 06:30 AM
Author: Avni Shah, Director of Product Management
----------------------------

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2012 Google News|PERSIAN. All rights reserved.
Google News|PERSIAN is a part of Digital Age DreamsTM.
This blog works independently of Google Inc.


Simple Template RE-DESIGN.
Powered by BloggerTM.